Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointialue kilpailutti vanhusten turvapalvelutNyt liian kuuma hella pitää muistaa itse kytkeä pois päältä

Vierailija
23.01.2025 |

Taas maailma piirun verran paskempi paikka.

Vanha hellavahti katkaisi liedestä sähköt, jos se kuumeni liikaa. Uusi hälytin varoittaa kuumuudesta, mutta ei katkaise virtaa.

Vanhusten täytyy itse kuulla hälytys ja sulkea hella, lukija ihmettelee.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/8228843

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sontaa saa kaikissa kilpailutuksissa nykyään, kun se hinta vaan....

Vierailija
2/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutarjoajan kommentti:

"Ikäihmiset ovat helpommin sopeutuvia eivätkä pidä hirveästi itsestään meteliä."

Ihan kuin se aina olisi näin, saati oikeuttaisi kohtelemaan miten huvittaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Naapureille kotivakuutus kuntoon, riittävät palovaroittimethan ovat jo taloyhtiön asentamat.

Ei tämä ole ihan ainoa riskisäästökohde.

Vierailija
4/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksen pitäisi myös ymmärtää mikä hälytys on ja mitä pitää tehdä. Ei niitä terveille tehdä.

Riittää että kokoomuksella on hyvä hallitusohjelma Orpon mukaan ja kuluja aiheuttavat sairaat ja vanhukset tapetaan pois hallitusohjelmalla.

Vierailija
5/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Isäni asunnolla kävi jo palokunta juurikin siitä syystä, että ei kyennyt itse katkaisemaan hellasta virtaa, koska kaatui matkalla sinne. 

Tuon palvelun saa jos maksaa itse sen erikseen. Tämä erillisten palvelujen viidakko on jo muutenkin mahdoton eikä kukaan ole kokonaisvastuussa kotona asuvasta vanhuksesta. Itse sitten laukkaan siellä kesken työpäivän ja yöllä ja silti jatkuvasti tapahtuu kaikenlaista.

Vierailija
6/6 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Isäni asunnolla kävi jo palokunta juurikin siitä syystä, että ei kyennyt itse katkaisemaan hellasta virtaa, koska kaatui matkalla sinne. 

Tuon palvelun saa jos maksaa itse sen erikseen. Tämä erillisten palvelujen viidakko on jo muutenkin mahdoton eikä kukaan ole kokonaisvastuussa kotona asuvasta vanhuksesta. Itse sitten laukkaan siellä kesken työpäivän ja yöllä ja silti jatkuvasti tapahtuu kaikenlaista.

Minulla on tähän ratkaisu: Vanhukset työpaikoille! Koska he eivät allergisoi, heidät voidaan ottaa mukaan työpaikalle. Pallo jalkaan ja peli käteen. Ämpärivanhukset 2025!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi