Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivätyö vie kaiken ajan

Vierailija
22.01.2025 |

En ole ennemmin tehnyt tällaista 7-16 työtä, siis mekaanista duunarin tehdastyötä.

Siis miten ihmeessä te ihmiset jaksatte kun vapaata ei arkena käytännössä ole lainkaan? Eikö se masenna kun omat projektit jää tekemättä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka hiukan motivoi ;)

Ja moni aikuinen pärjää esim. 7-8 tunnin yöunilla joten työpäivän jälkeen on hyvin aikaa vaikka harrastaa. Ja viikonloput on vapaata tietenkin.

Vierailija
2/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka hiukan motivoi ;)

Ja moni aikuinen pärjää esim. 7-8 tunnin yöunilla joten työpäivän jälkeen on hyvin aikaa vaikka harrastaa. Ja viikonloput on vapaata tietenkin.

Onko lapsia, onko vaimo joka hoitaa kodin, kun on oikein aikaa harrastaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-15.40 ja työmatkoihin n.10min/pvä, hyvin ehtii muutakin.

Vierailija
4/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla jää aikaa lorvailuun. Yövuorotkin mulla kestää 10 tuntia. Lähden klo 20 töihin,kotona olen 7:30,nukun kahteen ja sit on 6 tuntia aikaa tehdä ja mennä. 

Vierailija
5/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha motivoi

Vierailija
6/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 16-06 välillä on hyvin aikaa vaikka mihin

Vierailija
7/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi teen vain osa-akaista, jolloin tukien kanssa melkein samat tulot kuin kokoaikatyöstä ilman tukia.

Vierailija
8/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työllä pidä tappaa itseänsä. Hakeutukaa mt-ongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkyvyttömyyseläke myönnettiin vuonna 2024 mielenterveyssyistä keskimäärin 44-vuotiaalle.

Vierailija
9/9 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaaliyksinhuoltaja ilman tukiverkkoa. Teen töitä klo 07-15. Harrastan 6 kertaa viikossa. Nukun 8h yössä. Kyllä ainakin minä ehdin tehdä kaiken mitä haluan, vaikka välillä tuntuu, että olen aika paljon autossa, kuskaamassa lapsia harrastuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän