Päivätyö vie kaiken ajan
En ole ennemmin tehnyt tällaista 7-16 työtä, siis mekaanista duunarin tehdastyötä.
Siis miten ihmeessä te ihmiset jaksatte kun vapaata ei arkena käytännössä ole lainkaan? Eikö se masenna kun omat projektit jää tekemättä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Palkka hiukan motivoi ;)
Ja moni aikuinen pärjää esim. 7-8 tunnin yöunilla joten työpäivän jälkeen on hyvin aikaa vaikka harrastaa. Ja viikonloput on vapaata tietenkin.
Onko lapsia, onko vaimo joka hoitaa kodin, kun on oikein aikaa harrastaa?
8-15.40 ja työmatkoihin n.10min/pvä, hyvin ehtii muutakin.
Kyllä mulla jää aikaa lorvailuun. Yövuorotkin mulla kestää 10 tuntia. Lähden klo 20 töihin,kotona olen 7:30,nukun kahteen ja sit on 6 tuntia aikaa tehdä ja mennä.
Tuossa 16-06 välillä on hyvin aikaa vaikka mihin
Juuri tämän vuoksi teen vain osa-akaista, jolloin tukien kanssa melkein samat tulot kuin kokoaikatyöstä ilman tukia.
Ei työllä pidä tappaa itseänsä. Hakeutukaa mt-ongelmien takia työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkyvyttömyyseläke myönnettiin vuonna 2024 mielenterveyssyistä keskimäärin 44-vuotiaalle.
Olen totaaliyksinhuoltaja ilman tukiverkkoa. Teen töitä klo 07-15. Harrastan 6 kertaa viikossa. Nukun 8h yössä. Kyllä ainakin minä ehdin tehdä kaiken mitä haluan, vaikka välillä tuntuu, että olen aika paljon autossa, kuskaamassa lapsia harrastuksiin.
Palkka hiukan motivoi ;)
Ja moni aikuinen pärjää esim. 7-8 tunnin yöunilla joten työpäivän jälkeen on hyvin aikaa vaikka harrastaa. Ja viikonloput on vapaata tietenkin.