Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostos unohtuu kassalle?

Vierailija
22.01.2025 |

Mitä sille tapahtuu? Eilen jäänyt itsepalvelukassalle muutaman euron tuote ja mietin laitetaanko niitä mihinkään talteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdus kirjataan ylös ja asiakas saa noutaa asiakaspalvelupisteestä joko unohtuneen tuotteen tai uuden vastaavan tilalle. 

Vierailija
2/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seuraava asiakas on rehellinen. Itse olen pari kertaa huomaamatta jättänyt pienen tuotteen liukuhihnan päähän. Takaisin mennessä kassa ei tiedä asiasta, eli seuraava asiakas on pakannut itselleen. Mä oon löytänyt kaupan lattialta 5e setelin. Löytötavaralain mukaan yli 20e arvoset pitää toimittaa löytötavaroihin. Sit jos alat huutamaan kenen vitonen,niin sieltä 20 ihmistä vastaa: MUN!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aloitus tosissaan tehty. Vaikea uskoa.

Se kassalle unohdettu tuota häviää kahdessa sekunnissa. Turha kysellä perään. Kun selkäsi käännät tavaroiden pakkausvaiheessa jotain on jo seuraava asiakas pöllinyt. Terveisiä Lidliin.

Vierailija
4/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdus kirjataan ylös ja asiakas saa noutaa asiakaspalvelupisteestä joko unohtuneen tuotteen tai uuden vastaavan tilalle. 

Höpö höpö.

Vierailija
5/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi onpa hyvä tietää! Tarkistinvielä kuitista, että se tosiaan on maksettu ja on niin pieni, että sinne se on jäänyt lymyämään, eikä meidän perässä heti ollut asiakasta joka olisi voinut nähdä sen. Eli käyn infosta kysymässä.

Vierailija
6/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä lapsen xylitoli eli tuskin kovin haluttu tuote ottaa mukaan.

Vierailija
7/7 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi onpa hyvä tietää! Tarkistinvielä kuitista, että se tosiaan on maksettu ja on niin pieni, että sinne se on jäänyt lymyämään, eikä meidän perässä heti ollut asiakasta joka olisi voinut nähdä sen. Eli käyn infosta kysymässä.

Vastauksen sulle antanut provoaa tahallaan. Missään ruokakaupassa ei kukaan kirjaa yhtään mitään ylös. Siinähän se kassojen työpäivä hyvin menisi. Unohdus on unohdus ja päätynyt jo seuraavan kassiin tai taskuun. Epärehellisiä ihmisiä on uskomattoman paljon, myös sellaisia, joista ei millään uskoisi. Täytyy vaan itse pitää kamoistaan huolta.