Siis ihan yks hailee miten joku Musk on viittoillut
Siis oikeastiko teette ihan kaikesta nykyään ongelman?
Kommentit (66)
Näkisitpä hänen bunkkerin sisustuksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia, kun lukiolainen on kuvassa, jossa kaverit kurillaan viittoilevat. Siitä on jaksettu jauhaa parisen vuotta. Musk vaan tuuletti. Näin se vaihtelee.
No se lukiolainen oli suomalainen puoluejohtaja. Musk on toisella mantereella eikä liikuta suomalaisten elämää mitenkään.
Teitä stanan aikuislapsia mä en kyllä jaksa ymmärtää. Eihän se ollut edes mies itse joka siinä viittoili.
Kuinkahan moni täälläkin jeesustelevista on nuoruudessaan ollut kyseenalaisissa tilanteissa, sanonut jos jonkinlaista tänä päivänä sopimatonta jne, mutta koska sitä ei ole ikuistettu mihinkään, niin nyt esiinnytään sitten jonkinlaisena pyhimyksenä tyyliin "itse kyllä ymmärsin jo 13-vuotiaan 70-luvulla, että on täysin sopimatonta puhua nee*eristä missään yhteydessä
N sanaa käytettiin aikanaan, sekä neutraaleissa että halventavissa yhteyksissä.
Meidän ei kannattaisi aukoa pahemmin päätämme näillä alustoilla, kaikki negatiivinen menee varmasti johonkin punakynäkeräykseen? Pian saattaa olla s a n t a r m i oven takana :(
Vierailija kirjoitti:
Et taida AP ymmärtää kokonaiskuvaa? Kyllähän siitä huolissaan täytyy olla jos Elon tekee natsitervehdyksiä, varsinkin kun otetaan huomioon hänen nykyinen valtansa rahallisesti, Venäjän suuntaan kallistuminen sekä maailman vaikutusvaltaisen miehen kanssa kaveeraamisen.
Eikö tuo itse sanonut että niin väsynyttä nähdä n -tervehdyksiä kaikkialla. Kyllästyneen oloisena.
Tätä ei nyt saa uskoa?!?
Huumeidenkäyttäjähän se Musk on, täysin seko. Ei mitään kontrollia. Ja tällanen taustapiruna USAn presidentillä, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Huumeidenkäyttäjähän se Musk on, täysin seko. Ei mitään kontrollia. Ja tällanen taustapiruna USAn presidentillä, huhhuh.
So, so oletko ollut samalla viivalla?
Mä taas olen puolestani tyytyväinen siihen, että vasemmiston suurin mielenkiinnon kohde liittyi käden asentoon tuuletuksesa. Keissi on vähän samanlainen kuin ne pesukarhut kravatissa. Se kertoo vain siitä, että mitään todellista kritisoitavaa ja argumentein perusteltavaa ei ole, niin huomiota sitten kiinnitetään tällaisiin. Eli oikeisto on osannut toimia oikein ja pelata pelin hyvin, kun ainoa mistä vasemmisto keksii urputtaa on enää käden asento ja kulma, että mitä voimme siitä ehkä tulkita.
Tällaiset asiat on myös siksi oikeastaan aika hauskoja, että vasemmisto ihan itsekin tietää, ettei käden heilautuksella ollut oikeasti mitään tekemistä hitlertervehdyksen kanssa. Ne tietää sen. Mutta koska jostain on pakko päästä purnaamaan, niin tämä sitten keksittiin. Sen takia tällaisen "väännöt" on enemmänkin viihdyttäviä, kuin että ne ajaisivat jotenkin ahtaalle. Se on sellainen eräänlainen leikki. Vasemmisto leikkii pahastuneensa ja tulkinneensa sitä elettä. Oikeisto sitten naureskelee siinä sivussa.