Itsetunto paskana
Seurustellut muutaman vuoden ja seksi vähenee koko ajan. Muijani ollut aktiivinen edellisissä elämissä, ollut leluja mukana sängyssä ym. Nyt ei mitään minun kanssa. Harvoin seksiä, ei kerro haluistaan mitään vaikka oltaisiin erossa kuukausi. Aina saan olla aloitteen tekijä ja siitä tullut olo ettei minua halua. Tiedän kyllä että masturboi mutta seksi ei kelpaa minun kanssa. Rakastan naistani mutta alkaa rakkauskin kärsimään kun miettii mikä vika minussa että kaikki muu toimii mutta seksi elämä aika kuollutta. Ei puhu eikä tee mitään seksin eteen. Exä osti lelun lahjaksi eikä suuttunut siitä vaan oli mukana seksissä mutta minun lelusta suuttui eikä puhu mitään lelusta. Onkohan parempi luovuttaa ja etsikööt miehen kenen kanssa toimii molemmat. Arjen apu ja seksi. Minun kanssa vain toinen
Kommentit (9)
Jos tilanne oikeasti tuollainen, niin kyllä se kannattaa erota. Turha sitä on tuskastuttaa tuollaisessa suhteessa.
No ei tuo tuosta paremmaksi muutu. Kuulostat katkeralta ja tulet katkeroitumaan vaan lisää. Onko se sen arvoista sitten? Kerää ylpeytesi ja lähde, niin helpottaa se katkeruuskin. Kerro rehellisesti hänelle syyt, niin voihan olla, että hän tajuaa ja muuttaa käytöstään. Puhuminen kannattaa joka tapauksessa. Turha täällä keskustelupalstalla märistä, tulet vain entistä katkerammaksi.
Että vituttaa ne, jotka jatkuvasti seksistä puhuttaessa on naisen puolelta antamista. Ikäänkuin nainen vaan antaa mutta ei saa mitään, ja lisäksi mies vain "panee".
Vierailija kirjoitti:
Että vituttaa ne, jotka jatkuvasti seksistä puhuttaessa on naisen puolelta antamista. Ikäänkuin nainen vaan antaa mutta ei saa mitään, ja lisäksi mies vain "panee".
Älä marise.
Pilalle kai suhde menee jos on selvitetty jopa seksin määrä eksän kanssa, mitä välineitä eksältä saanut ja käytetty silloin.
Kuinkakohan kovin keinoin nuokin tiedot on naisesta nyhdetty ja tingitty.
Turha sitä itsetuntoa paskantaa. Jos ei peitto heilu, niin muija vaihtoon. Sun tilanne on vielä helppo kun asutte ilmeisesti erillään, eikä lapsia?
Ei kannata tuhlata lyhyttä elämäänsä naisen kanssa, joka ei anna. Toki asiasta kannattaa puhua, sen vaatimalla vakavuudella.