Naapuri tekee elämästä helvettiä! :(
Valittaa íhan joka asiasta, keksii itse suurimman osan. Esim, väittää koiramme purreen häntä (koira ei ole ollut 10m lähempänä naapuria), lastemme repivän heidän kasvejaan pihalla (ajalla jolloin lapset ovat koulussa!), väittää automme olevan heidän maksetulla paikallaan jatkuvasti (vieraamme auto oli erehdyksessä siinä kerran, mutta siirsi heti kun ilmoittivat) yms yms yms
Ovat asukashallituksen (tai mikä onkaan) aktiiveja ja nuolevat isännöitsijän persettä muutenkin eli isännöitsijä ottaa heidät tosissaan ja lähettelee meille varoituksia, kunolen soittanut ja kertonut miten asiat on niin ei usko.
Kaiken lisäksi naapuri on poliisi.
Auttaako mikään muu kuin muutto pois?
(En tiedä miksi ovat ottaneet juuri meidät silmätikuiksi, epäilen että lapsiemme vuoksi, ovat itse lapsettomia ja huutavat lapsia päiväsaikaankin olemaan hiljaa kun normaalisti leikkivät/pelaavat pihalla)
Rivitalo kyseessä, muita naapureita en juuri tunne, olemme asuneet täällä vasta 10kk.
Meillä samanlaista nahinaa naapurin kanssa. Tosi tiukkapipoja jos esim. meidän muksut menee metrin niiden puolelle pihaa kun aitaa ei ole välissä. Nyt ei ole muksut häirinneet kun naru vedettiin väliin kun takkuaa tuo aidan laittaminenki heidän kanssa. Millimetrillä saa katsoa missä raja menee ja kumman puolella pienet risupuut ovat. Vaikka olis meidänki puolella niin saa vaikka omaksi ne jos niin tarkkaa täytyy olla. Sitten itse ei voi tehdä mitään omalle kissalle joka kusee ja paskoo minne sattuu... Toteaa meille että se on heille kun lapsi että ei raskis sitä hävittää jne. Joo, mutta tarviiko naapureiden kärsiä siitä että kusee esim. meidän ulko-oven kohdalle ja paskoo minne sattuu...asuu meidän pihassa se kissa. En ymmärrä tällaisia naapureita. Miksi pitää niin hankala olla.