Jumbon Jesperiin ruskeasta Ticketistä varauksen tehneet; mitä teille on sanottu pukujen saapumisajasta?
Vai onko sanottu mitään muuta kuin " edelleen odottelemme saapuvaksi" ?
Ihmetyttää vaan kun siitä on jo reilut 3-vkoa kun soitin ja varasin 2kpl suklaanruskeita Ticketin rain settejä eikä vieläkään tulleet putiikkiin vaikka vaaleanpunaiset versiotkin jo siellä.
Kommentit (6)
Eilen soittelin, ja toimituksissa on ollut ongelmia. Ja mikä hauskinta, he ilmoittivat, etteivät ole vielä täysin varmoja tuleeko pukuja lainkaan. Ottavat toki yhteyttä, kun tietävät tuleeko Ja milloin, vai ei.
Harmistuttava pikkuyksityiskohta vielä... Koon 92 cm ruskeata pukua on mahdollisesti tulossa 5 kpl ja varauksia on jo 7! Onneksi olen itse toisena listalla, eli pitäisi saada, jos tulee. Mut kyllä vähän harmittaa, kun ilmoijen puolesta juuri tuo fleecevuorellinen alkaisi kohta olla tarpeen.
JesperJuniorin tilannetta en tiedä, mutta liekö ongelma kaikkia myyjiä koskeva..?
ja taitaa olla enään muutama jäljellä isoa kokoa (kävin eilen siellä pikaisesti eikä niitä montaa enään näyttänyt olevan). Jo silloin pari viikoa sitten oli 92 cm ruskeat jo myyty loppuun.
Kovasti kyllä vakuuttelivat, että eivät ainakaan ole saanut tietoa etteikö ruskeita pukuja tulisi. Itselläni on siellä pari pukua varauksessa ja edelleen lupasivat soitella, jos ja kun puvut saapuvat. Meillä ei onneksi ole välikausipuvustus näistä puvuista kiinni eli tulevat, jos tulevat. Saa nähdä miten käy...
tietyt koot myytiin hetkessä loppuun ja tuo 5 kpl:n satsi 92 cm pukuja onkin lisätilaus, jonka saapumisesta siis on nyt epävarmuutta, koska kuljetukset tökkivät.
Ilmeisesti siis muidenkin myyjien osalta täällä Suomessa.
Täällä liikkeessä kyselin ovatko tilaamassa lisää pukuja ja myyjä sanoi, että ne mitä tulee ovat tulleet. Ticketiltä ei kuulemma valitettavasti saa lisää tilattua.
Tein itse kevään ulkovaatetarjonta kierroksen Helsingin pikkukaupoissa eilen ja ihanaa puettavaa oli paljon. Forumin jesperissä taisi olla jo ruskeita ticket- settejä. Huomioin senkin, että joissain kaupoissa toiset koot ja värit olivat jo loppu eli pidä kiirettä että ette jää ilman välikausivaatteita. Itse nappasin Ticketin sade-asut Aapiskukosta.