Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä alkoholisti

Vierailija
21.01.2025 |

Vaikea oli nasevaa otsikkoa keksiä millä saan huomion mutta tuolla mennään. 

Eli tilanne on se, olen eronnut lapsen isästä, hänellä alkoholiongelma. Tapaamisoikeus lapseen on, sossun kanta on se että lapsella oikeus isään on huoli vaan miten siellä pärjää 3 vuotiaan kanssa, onko tissuttelua vai pystyykö olemaan lapsen kanssa ilman alkoholia. Näyttöä on että edelleen käyttää alkoholia runsaasti silloin ainakin kun lapsi ei hänellä ole. Isä työtön vaikka täysin vielä työikäinen eikä pitäisi mitään vaikeutta töihin päästä jos olisi kunnossa ja haluaisi itse työllistyä. Lapsi ite alkanut sanoa kun kerran että isin luokse menossa että ei halua mikä heti itellä kalskahtaa korvaan että onko siellä epämukava olla. Onko tässä äitinä mitään sanavaltaa, toki haluan että lapsi näkee isäänsä mutta aina tietysti tuolla jossain miettii että jos se juokin siellä lapsen läsnäollessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei halua, sitten ei mene.

Vierailija
2/2 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen tilanne. Poika 2 vuotias ja isä juo päivittäin kaljaa. Nyt viimeksi viikonloppuna jäi kiinni että oli juonut vaikka lapsi siellä hoidossa. 

Sossuihin oltu yhteydessä mutta he vain sanovat että eivät voi kieltää tapaamisia että mun vastuulla arvioida onko lapsen sinne turvallista mennä. Nyt taas täytyy pitää taukoa. En vaan tiedä koska se tauko loppuu ja milloin olisi sitten hyvä lasta sinne viedä , onko ikinä ? Lapsi itse haluaa olla isänsä kanssa , ei ymmärrä varmastikaan vielä kaikkea. Itkee että haluaa isin kanssa . 

Ja jos lapsen hänelle luovutan ja jotakin sattuu , olenko minä sitten vastuussa ja syyt niskoille... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi