Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitko Trumpin puheen niin, että nyt patteriautopelleily ja ilmastoviherpiipertely vihdoinkin loppuvat?

Vierailija
21.01.2025 |

Vai et?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Trumpin suunta on oikea. Harmi vain kun vielä koko maailma ei  ymmärrä kuinka tärkeää on kasvihuoneilmiön voimistaminen ja minä, minä, minä -ajattelu. Ehkä vielä järkiinnymme. Ekologiset valinnat tuhoavat sivilisaatiomme.

Vierailija
42/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noilla Trumpin linjauksilla loppuu tämä "ihmiskuntapelleily". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu. Sallin itselleni avoimen ajattelun ja tajusin että eihän tuo Trump olekaan mitenkään hullu, kuten meille koko ajan toitotetaan. Jos olisin jenkki, olisin todella tyytyväinen. Eurooppalaisena olo on erittäin huolestuttavaa, lähinnä kallispalkkaisten päättäjiemme vuoksi. Joita on järkyttävän paljon ja jotka ovat puuhastelleet aivan väärien asioiden kanssa.

Ja naurattaa tämä media, käsi ei ollut kunnolla raamatulla ja tyttärellä oli täysin väärän värinen puku, jonka väri tarkoittaa sitä tai tätä. Hoh hoijaa, get over it!

Nähtäväksi jää miten Trump toteuttaa lupauksensa.

Pitäisikö nyt keskittyä eurooppalaisten ongelmiin, joita riittää: Eurooppa päästi itsensä tilaan, jossa se oli energian suhteen Venäjän armoilla, tavaroissa Kiinan armoilla, syntyvyydessä Afrikan armoilla ja puolustuksessa USA:n armoilla. 

Vierailija
44/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaushistoria on sama kuin miesmuisti.

Vierailija
45/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump ei edellenkään ole diktaattori (huom HS).

Koko Amerikan kansa halusi tätä (huom vihervassarit)

Koko Amerikan kansa? 

Vierailija
46/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka Trumpin palvojat uskovat kaiken? Muistaako kukaan kun Trump ajoi tiktok kieltoa? Onko takki täällä kääntynyt?

Vierailija
47/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kommentin jälkeen Kiina hallitsee markinoita. 

Vierailija
48/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka Trumpin palvojat uskovat kaiken? Muistaako kukaan kun Trump ajoi tiktok kieltoa? Onko takki täällä kääntynyt?

Sehän käänti jo omankin takkinsa asian suhteen, kun halusi päästä itse tiktokin linssiluteeksi.

Vierailija
49/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tunne hänen puheestaan, että Elonia on viimeinkin raskaana ja uutta Trumpin perheenlisäystä odotellaan toiveikkaaana.

Vierailija
50/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump palvoo vain rahaa. Kuka maksaa eniten niin Trump julistaa sen sana palvojille.

Vierailija
51/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten trump totesi ei ole mitään järkeä kuulua pariisin ilmastosopimikseen ja antaa kiinalle älytön kilpailuetu. Kiinaahan tässä pitäisi nälviä. Mikä kumma sädekehä tuolla lapsi ja orjatyö maalla on? Ei mitään sanktioita. Läpi sormien vaan länsi katsonut varsinkin eu vaikka muutaen on niiiin tarkkana ja vaativana ihmisoikeuksista. Eihän niistä kukkahat tutäteistä ole mihinkään. Pitää olla trump joka saa jotain aikaan.

Vierailija
52/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttomoottoriautot tuhoavat ilmastoa ja sähköautojen myötä kaivosteollisuus tuhoaa puhtaat vesistöt. Etenkin Suomessa tilanne on huolestuttava kaivosteollisuuden kasvun myötä. 

Vierailija
53/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä patteriautossa on pelleilyä? Itse ainakin olen säästänyt vuosien varrella polttoainekuluissa melkoisen summan rahaa ajamalla halvalla ja välillä ilmaisella sähköllä.

Tiesitkö, että niiden mineraalien louhiminen niihin akkuihin ei ole mikään ympäristöteko?

Vierailija
54/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä patteriautossa on pelleilyä? Itse ainakin olen säästänyt vuosien varrella polttoainekuluissa melkoisen summan rahaa ajamalla halvalla ja välillä ilmaisella sähköllä.

Paljos se auto maksoi? Niin että mitä "säästit"? 50.000 sähköauton hinnalla ostaa melko paljon bensaa 3000€ pikku corollaan.

Vierailija
55/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa siinä Trumppi varautua tulevaisuuteen tuhoisimpien hurrikaanien tuloon. Se tuleva Amerikanlahti kun lämpenee entisestään.

Trump on varautunut teidän vasentuneiden peppukipuihin ja lisää on luvassa ainakin neljä vuotta.

Pystyttekö hengittämään?

Vierailija
56/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin loppuu patteriautot,koska Musk🔥.

Vierailija
57/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos se auto maksoi? Niin että mitä "säästit"? 50.000 sähköauton hinnalla ostaa melko paljon bensaa 3000€ pikku corollaan.

Hassuja aina nämä tonnin autoilla ajavat kommentteineen.

Vierailija
58/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jenkkienkin silmät avautuvat ilmastonmuutokseen kun tarpeeksi säiden ääri-ilmiöt myllertävät maassa.

Mihin ilmastonmuutokseen?

Siihen, johon jopa tyhmä maga-amerikkalainen havahtuu. 

Vierailija
59/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jenkkienkin silmät avautuvat ilmastonmuutokseen kun tarpeeksi säiden ääri-ilmiöt myllertävät maassa.

Mihin ilmastonmuutokseen?

Siihen, johon jopa tyhmä maga-amerikkalainen havahtuu. 

Sitä ennen koti on jo palannut tai hurrikaani tuhonnut.

Vierailija
60/72 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump ei edellenkään ole diktaattori (huom HS).

Koko Amerikan kansa halusi tätä (huom vihervassarit)

Niin tai tuollaiset 25-30% äänioikeutetuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan