Satosen työpaikat
Kommentit (14)
Ilmeisesti ulkomailla lomalla. Satonen ja Vartiainen kävivät jo niitä Aasiassa etsimässä ja pyytämässä takaisin kotimaahan.
Ulkomailla. Vähintään 100 000 rikollisen alhaisesti palkattua halpatyövoimapaikkaa on jatkuvasti auki mutta työntekijöitä näihin ei löydy muualta kuin ulkomailta.
Vielä kuulemma kaksi vuotta aikaa saavuttaa tavoitteet. Artsi ehtii vetää sitä ennen vielä muutamat viinerit.
Vierailija kirjoitti:
Paska ukko.
Hei te nuoret persut oletteko samaa mieltä+
Mä olen vanha vihreä mutta olen samaa mieltä.
5578. Se on tällä hetkellä avoimien kokoaikaisten työpaikkojen lukumäärä, kesätyöt ja sijaisuudet poisluettuna. 5578. Työttömiä työnhakijoita on 299000, laaja työttömyys kattaa 390000 henkeä.
Ei kai kukaan poliitikkojen vaalilupauksia ota todesta? Niillä pyritään ITSE pääsemään valtaan ja isoihin seteleihin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan poliitikkojen vaalilupauksia ota todesta? Niillä pyritään ITSE pääsemään valtaan ja isoihin seteleihin käsiksi.
Kyllä jotkut menevät tähän ansaan.
Vuoden elinkeinovaikuttaja 2024
https://www.instagram.com/p/DFAtRaKt8Vl/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Satosen seuraava työpaikka on Kelan pääjohtajan paikka.
Korruptiota se on.
Avoimet työpaikat saatu puolitettua verrattuna vuodentakaiseen. Näin kerrottiin mediassa tänään samassa yhteydessä, jossa kerrottiin neljän työpaikan pakkohaun jatkuvan sittenkin, vaikka hallitus mietti sen lopettamista turhien hakemusten takia, jollaiseksi mainittiin Satosen ja muiden pilahakijoiden hakemukset kelan johtoon.
Hän tarkoitti vietnamilaisten ja filippiiniläisten työpaikkoja