Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksestä siirtyminen lehmänmaitoon?

02.03.2007 |

Tyttäreni on nyt 11 kk ja ajattelin lopettaa imetyksen kuukauden kuluttua. Pitääkö vielä totuttaa ensin korvikkeelle, jos lehmänmaitoon voi siirtyä vasta vuoden iässä? Nykyään imetän 3-4 kertaa päivässä ja ruokajuomana on vesi. Voisinko jo totutella maitoon, esim. tekemällä puuron siihen (nykyisin teen veteen). Raejuustoa olen tarjonnut päivittäin ja viiliä olen yrittänyt (ei tunnu juurikaan maistuvan...)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun aloittaa pikkuhilhaa niin ei pitäsi tulla mitään takapakkia. aluksi jos lapsi vierastaa makeasta maidosta siirtymistä normaaliin maitoon niin kannattaa laittaa äidinmaidon sekaan vähän normaali maitoa ja siitä jatkaa. Olen kyllä kuullut että monet ovat vaan suoraan aloittaneet antamaan normaalia maitoa ilman mitään mutkitteluja. Varsinkin jos lapsi saanut jo jossain muussa muodossa maitotuotteita. Gefilus jugurtit ym ovat hyväsi vatsalle maidon aloitteluvaiheessa.

Vierailija
2/2 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta mulle sanottiin, että voisi siinä 10 kk kohdalla alkaa tekemään jo ruokia tavalliseen maitoon. Näin kai tuo tavallinen lehmänmaito on hellempää vatsalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla