Muistoja Dingosta, fanituksesta, keikoista, etc.
Minä olin Dingon hajoamisen aikaan 7-vuotias, joten en ollut mukana huumassa. Dingo-fani olin kuitenkin ja minulla oli seinällä Suosikin jättijuliste Neumannista.
Olisi hauska kuulla muistoja niiltä ihmisiltä, jotka pääsivät mukaan siihen hysteriaan. Minkälaista niillä keikoilla oli? Mitä siellä tapahtui? Pääsitkö jopa takahuoneeseen? Paljastakaa nyt kaikki muistonne!
Kommentit (9)
Lärvi Dingo on yksi kaikkein parhaimmista konnista. Tyylikkäät aurinkolasit ja charmantti olemus mutta silti tulee ongelmaperheestä. Hyviä letkautuksia myös, sano Dingo se on Bingo!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa etc?
Etsi cooclesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa etc?
Sama kuin jne. Lyhenne sanasta et cetera Tätä latinankielistä fraasia käytetään usein muiden kielten seassa
Muistoja tulemaan, minäkin haluan palata takaisin kasarille ja Dingomaniaan!
Neumannin lauluääni on hirveä, mutta ulvonnat ja muut äänijutut hyviä. Biisit mahtavia! Miksi sellaista musiikkia ei tehdä enää?
Rmj festareilla olin dingoa katsomassa joskus 20 vuotta sitten ja tapasin yhden naisen siellä festareilla ja juteltiin dingosta ja kaikesta ja katsottiin keikka ja sitten lähdettiin teltalle panemaan. Hyvät muistot jäi silloin.
Heiii, eikö tänne ole tullut enempää muistoja?
Muistan kun esiintyvät levyraadissa ja houkuttelin kaverit keikalle. Oli vain muutama rivi tyttöjä kiljumassa, mutta parin kuukauden päästä oli jo paikka täynnä yleisöä. Sain jossain vaiheessa nimmaritkin. Osa on tallessakin.