Lue keskustelun säännöt.
Voi että pomoni osaa olla ilkeä =(( Taas tuli mieleen että miksi edes kyseisessä työpaikassa olen...
02.03.2007 |
Olen ollut pitkään saikulla murtuneen luun takia. Tänään otettiin kipsi pois ja ette arvaa miten kipeältä ja voimattomalta raaja tuntuu! Se on ihan kierossakin ja lättänässä.
Sanoin pomolle epävirallisesti, että saas nähdä onko musta viikon päästä töihin... tää on tosi kipee jne.
Pomo siihen tosi kuivasti: No, se ei ole sinun tehtäväs päättää. Sen päättää lääkäri! Ja käänsi selkänsä ja jatkoi hommiaan.
Sitten kun odottelin vielä vuoroani ea polilla, pomo käveli ohi ja sanoi oikein vittumaisesti: älä sitten mene luistelemaan ens viikolla (luu meni poikki luistellessa)!
Kyllä tuli paha mieli, että se osaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En edes jaksa alkaa kirjoittamaan kaikkia sen tempauksia ja sanomisia.
Olen nyt hoitovapaalla ja en aio mennä takaisin samaan paikkaan (on mukava vakityö, joten harmittaa). Olin jo miehen kanssa jutellut työn jättämisestä, mutta sitten huomasin olevani raskaana ja päätin jaksaa äitiyslomaan saakka. Oli se kyllä hirveää simputusta kun kerroin olevani raskaana!
Sulle sanoisin, että jos vaan rahatilanne sallii niin jätä työ! Tai ainakin laita kova haku nyt päälle, että voisit vaihtaa " lennosta" . Tsemppiä!