Millainen ihminen on harvinainen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, viisas ja tasapainoinen. Mutta tämähän on mielikuvitusihminen, jollaisia ei oikeasti ole olemassa.
Älä sulje pois mahdollisuuksia oikeasti. Minäkin olen olemassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole katkeroitunut
No nyt, TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Omillaan pärjäävä.
Totta. En puhuisi nyt rahasta vaan ihmisestä itsestänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olen 198 cm ja 82 kg alfauros 💪🏻! Ei ihan jokainen yllä tähän tasoon.
Tämä on totta, kaikki muut voi saavuttaa paitsi pituuden. Joka on geneettistä. Täten, olet todellakin harvinainen ja kuulut 00000000,1% luokkaan, 8 miljardista ihmisestä.
Ihminen jolla on jokin geneettinen ominaisuus, jota muut eivät voi saavatta vaikka kuinka yrittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Myers-Briggs persoonallisuustyypeistä INFJ on harvinaisin, meitä on ilmeisesti vain noin 1% ihmisistä. Sen kyllä huomaa, ollut aina kouluajoista asti ulkopuolinen ja välillä kiusattukin.Ei ole yhteistä aaltopituutta useimpien ihmisten kanssa.
Ollaan samixii!
Mutta joo, idealistisuus ja rehellisyys on katoavia luonnonvaroja.
Henkisesti hyvinvoiva ja kunnioittava
Tänä päivänä nainen joka on perse neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Myers-Briggs persoonallisuustyypeistä INFJ on harvinaisin, meitä on ilmeisesti vain noin 1% ihmisistä. Sen kyllä huomaa, ollut aina kouluajoista asti ulkopuolinen ja välillä kiusattukin.Ei ole yhteistä aaltopituutta useimpien ihmisten kanssa.
Minä olen harvinaisin INTJ-A Harvinaisen persoonallisuustyypin omaava, olen siinäkin harvinaisuus koska vain 0.8% naisista on se. Niin sopulit. Minä olen oikeasti harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen harvinaisin INTJ-A Harvinaisen persoonallisuustyypin omaava, olen siinäkin harvinaisuus koska vain 0.8% naisista on se. Niin sopulit. Minä olen oikeasti harvinainen.
Mistä te tiedätte, että mitkä ovat harvinaisimmat ja missä järjestyksessä? Itsekin olen tehnyt tuon 16personalites testin ja enkä muista yhtään mitään lukuja eri persoonien yleisyydestä
Sellainen, jolle on tehty oikeuspsykiatrinen vaarallisuusarvio.
Sellainen, joka ei puhu pahaa muista.
Sellainen, joka laittaa itsensä siistiksi joka päivä. Vanhemmilla ihmisillä tätä näkee enemmänkin, hiukset muotoiltu, siisti asu ja sopivat korut. Vaatteet ja olemus hyvin hoidettu. Tulee olo, että kunnioittaa itseään ja muita enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olen 198 cm ja 82 kg alfauros 💪🏻! Ei ihan jokainen yllä tähän tasoon.
Et sitten asu kerrostalossa kuin alimmassa kerroksessa
Sama juttu! Täytyy olla täysin uniikki hiutale. Muodostamme yhdessä hyvin erikoisen verkoston.