Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkisen puolen terveydenhuollosta ei meinaa saada apua millään?

Vierailija
20.01.2025 |

Jos menet vaivan takia vastaanotolle niin he eivät tee muuta kuin laittaa lähetteen toiseen paikkaan tai sitten määräävät lääkettä ja passittavat kotiin. Yleislääkärit ovat vain tietokoneella eikä ne tutki itse potilasta. Työterveyteen kun menee niin siellä saa heti hoitoa eikä siellä ole pitkiä jonoja.

Miksi näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo plussaa että saat varattua ajan.

Vierailija
2/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hienoa, että saa lähetteen jatkotutkimuksiin. Tai että saa lääkettä.

Mitä ihmettä tarkoitat 'hoidolla', jota et saa??

Minulla on kokemus, ettei haluta selvittää, mistä vaivani johtuvat. Jos perustutkimuksissa ei löydy kummempaa, asia jää siihen.  Sitten kun oireet räjähtävät käsiin, onkin usein liian myöhäistä aloittaa parantavaa hoitoa. Jäljelle jää vain saattohoito eli kotiin kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä iso ongelma on se että hoitoa ei saa tarpeeksi ajoissa. Kärsin itse valkojäkälästä, oireita kun on niin soitan ajanvaraukseen ja kun aika on 1-2 viikon päähän niin oireet on jo poissa joten ihan turha reissu. Menin lääkärin vastaanotolle ja oireita ei ollut, lääkäri sanoi että hän ei voi laittaa jatkotutkimuksiin kun hän ei todennut valkojäkälää. Seuraavalla kerralla kun valkojäkälää tulee niin voinko mennä päivystykseen että siellä se todetaan?

Vierailija
4/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet saanut ajan lääkärille. Itse en viitsi edes yrittää, kun boomerimummot vie ajat. 

Vierailija
5/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkkareita on niin paljon.

Vierailija
6/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yksityisistä, samoin muuten mun mummot ja vaarit🤭 ei julkista käytä ku köyhät.

Vierailija
7/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt kokeilla terveyskeskukseen päästä ja jos ohjaavat muualle niin kieltäydyn ja annan olla. En ala matkustelemaan naapuripitäjiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme