Millainen ihminen on harvinainen?
Kommentit (46)
Suomessa feminiininen nainen on harvinainen. Sellaisen kun löytää, niin kannattaa pitää kiinni.
Meillä työntekijä, joka osaa työnsä ja ymmärtää suomea!
Sellanen kuka on kasvanu oikeasti sisältä ja tavallaan tyhjentänyt itsensä kaikesta mitä hänelle on opetettu, laittanut tilalle jotain parempaa.
Kuvitelkaa puutarha missä on kuolleita kasveja paljon tai huono näkösiä, se on nyppinyt ne pois jotta tilalle on voinu kasvaa uusia tuoreita kasveja
Vierailija kirjoitti:
Sellanen kuka on kasvanu oikeasti sisältä ja tavallaan tyhjentänyt itsensä kaikesta mitä hänelle on opetettu, laittanut tilalle jotain parempaa.
Kuvitelkaa puutarha missä on kuolleita kasveja paljon tai huono näkösiä, se on nyppinyt ne pois jotta tilalle on voinu kasvaa uusia tuoreita kasveja
Onko tällaisia ihmisiä paljon?
Tämmöinen kun minä. Oikea oman elämänsä lumihiutale.
Neljä sorminen. Ei kovin tavallista.
Älykäs, viisas ja tasapainoinen. Mutta tämähän on mielikuvitusihminen, jollaisia ei oikeasti ole olemassa.
Kaikki sellaiset jolla on väistyvät geneettiset ominaisuudet. Kuten vihreät silmät tai punaiset hiukset.
Hyvä ihminen joka kohtelee toisia tasapuolisesti.
Myers-Briggs persoonallisuustyypeistä INFJ on harvinaisin, meitä on ilmeisesti vain noin 1% ihmisistä. Sen kyllä huomaa, ollut aina kouluajoista asti ulkopuolinen ja välillä kiusattukin.Ei ole yhteistä aaltopituutta useimpien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Neljä sorminen. Ei kovin tavallista.
Siis onko nuo kovinkin yleisiä, kun alanuolia?
Minä! Olen 198 cm ja 82 kg alfauros 💪🏻! Ei ihan jokainen yllä tähän tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaiset jolla on väistyvät geneettiset ominaisuudet. Kuten vihreät silmät tai punaiset hiukset.
Siksikö minua usein jäädään tuijottamaan. Minulla on todella vihertävät silmät ja punertavat hiukset.
En tiennyt että tämä olisi jotenkin tosi harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaisia ihmisiä paljon?
Harvinaisen määritelmään taitaa kuulua, ettei niitä kovin montaa ole.
esko eerikäinen