Miten usein teillä on seksiä
Tuli tuosta vaimosta mieleen jonka mies järjestelee ihania hemmottelulomia hotelleihin ja kaikkea ihanaa, että saisi edes joskus seksiä ja vaimo ei tykkää vaan kiukuttelee. Tästä mieleen juolahti kuinka usein teillä kauemmin yhdessä olleilla on seksiä ja jos ikää tullut lisää. Itsehän olen vain katkera muija, joka ei ole saanut uutta parisuhdetta ja edellinenkin kuivui kasaan niin että mies pihtasi 5 vuotta ettei siitä tullut mitään. Eli mitään seksijuttuja ei ole ollut
Eli kertokaa!
Kommentit (78)
Mä aattelin hommata vain jonkun kuuman rakastajan ilman parisuhdetta. Pitää vaan löytää tarpeeksi komea mies. Olettaen että kummatkin ollaan sinkkuja. Sitten jos homma etenee vakavemmaksi sitten etenee. En jaksa enää parisuhteiden paskajuttuja jotka on 99% suhteesta.
Se perustuu sitten intohimoon, ei mihkään sukkien kutomiseen ja yhdessä kyhnöttämiseen. Sääliksi käy sua nr. 1.
AP
Otan päivittäin ahteriin mutta en tiedä onko se seksiä.
T. Pekka
Joka päivä, joskus jopa 2 krt, 9 vuotta yhdessä.
Viiskymppisiä ollaan, yhdessä 23 vuotta. Noin kerran viikossa. Näin menty viimeiset 20 vuotta läpi raskauksien ja ruuhkavuosien ja sama näyttää jatkuvan nyt vaihdevuosina.
12v yhdessä. Minä nainen olen oikeastaan aina se aloitteen tekijä mikä on kyllä mielestäni alentavaa minua kohtaan. Mutta kun haluan, ainakin edes kerran viikossa. Nykyään hän onneksi useimmiten suostuu muttei aina ole suostunut.
Vähäksi meinaa mennä. Tänäkin vkl vaimon olis tehnyt mieli, tiedän sen, mutta kun ei saa enää sanottua. En jaksa aina olla seremoniamestari niin ollaan sitten ilman.
En jaksa kiukuttelevaa miestä...joka toinenpäivä ...yhdessä jo 27v
Vierailija kirjoitti:
12v yhdessä. Seksiä maks 1 kerta kuussa. Ite haluisin, vaimo ei. Ei edes pussaa tai suutele. Eikä halua halata. 4 lasta tehnyt tehtävänsä. Huonoa on elämä ja miehen syy tottakai.
Sä olet vaan lörppämuna. Nainen tykkää että hänet otetaan miehekkäästi. Sellainen ainainen lässytys on epämiehekästä ja epäseksikästä.
Viimeksi ollut seksiä varmaan joku 4 vuotta siten.
Pari kertaa päivässä seksinuken kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vähäksi meinaa mennä. Tänäkin vkl vaimon olis tehnyt mieli, tiedän sen, mutta kun ei saa enää sanottua. En jaksa aina olla seremoniamestari niin ollaan sitten ilman.
Kaksi tahvoa yhdessä. Annatte homman kuivua kasaan.
15 yhteistä vuotta takana. Viimeksi ollut seksiä 7 vuotta sitten : /
t. nainen
Se ei ole seksiä, se on rakastelua.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa päivässä seksinuken kanssa
Samat sävelet. Siitä hyvä meininki että riitoja meillä ei ole koskaan kun nainen ei puhu mitään.
12v yhdessä. Seksiä maks 1 kerta kuussa. Ite haluisin, vaimo ei. Ei edes pussaa tai suutele. Eikä halua halata. 4 lasta tehnyt tehtävänsä. Huonoa on elämä ja miehen syy tottakai.