Emme tarvitse YLE uutiset sunnuntaiohjelmaa - rauhoittakaa sunnuntai
Näitä hemmetin uutisia on jo ihan tarpeeksi.
Emme tarvitse seuraavan viikon uutisia jo sunnuntaina.
kiitos.
Kommentit (41)
Miksei katsojia kuunnella? Miksei meitä yle arvosta? Emme haluu tällasta ohjelmaa su-iltoihin. Arto Nyberg syventynyt haastatteluohjelma takaisin. Hyvää ei pidä särkeä eikä toimivaa korjata.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällasta sunnuntaihin. Ihmiset haluu pitää rauhallista vapaata iltaa, jotain mukavaa ei-arkipäiväistä olis kivempi katsoa.
Mikä estää? Sulla on telkku, jossa näkyy monta kanavaa. Sulla lienee mahdollisuus katsoa suoratoistoja, ainakin maksuttomia. Joten mitä sä uliset, perstollero?
Heh, persut ei osaa vaihtaa kanavaa eikä katsoa suoratoistoja :DDD
On se elämä joillain vaikeaa. Ei ole nettiä, eikä puhelimen laajakaistaa osata jakaa telkkuun. Vissiin sellainen vanha kuvaputkilaatikko näillä.
Yle Areenassa on kevyttä, on hyvä ja katsoo sieltä Yle-veron hinnalla.
Ketonen ja Mylyrinne, Luottomies, HPI, Tuulikaappimaa, Gilmoren tytöt, Katsastus, Kiljuset, The los King R, Asterix ja Obelix, Kummelit, Kimmo, Siskonpeti, Uusi Päivä, Rikos ja rakkaus, Pasila, Ivalo, kaikki Komisario Palmut, Meiltähän tämä käy, Vääpelin kauhu jne.
Sinä et vain osaa käyttää telkkuasi etkä YLEä, persu.
Vierailija kirjoitti:
Toi miesjuontaja Lahti muisteli että sai aikoinaan palautetta 8 minuuttia ohjelmasta kun oli liian nykyaikaiset housut : hirveät repaleiset housut,reiät polvissa . Siis nykyaikaiset . Eikö osannut arvostaa haastateltavaa. Aikuinen mies ? ja semmoset housut televisiossa.
Ei varmaan kovin erilaiset kuin Aku Korhosella ja Esa Pakarisella monessa roolissa.
Hyvä ohjelma. Onhan esittäjänä YLE.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa kanavaa, mikään pakko ei ole ylen valeuutisia katsoa.
Minä en yleä ole katsonut vuosikausiin.
Ja sen huomaa. "Valeuutisia". Ryssynpropagandisti sinä olet. Et tunnista valeuutista kun se sulle tuupataan rectumista sisään.
Taas joku uhri, jota pakotetaan katsomaan YLEä vähän väliä.
Tämä pakotettiin varmaan myös ottamaan rokote ja äänestämään persuja.
No te luuserit voitte sitten katsoa vaikka sitä netpliksiä.
Oli liian synkkä ohjelma minulle. Luin tänään Ylen nettisovuilta kuvauksen, että aiheita käsitellään lempeästi. Trump ja kolmas maailmansota? Miten niitä nyt lempeästi lähtisi työstämään.
Näkyykö vain yksi kanava tai et osaa vaihtaa sitä toiselle kanavalle? Onko sinut sidottu tuoliin ja pakotettu katsomaan? Jos olet persu niin miksi yleensä katsot yleä?
Ei enää lisää ajankohtaisuutisohjelmia. Kuka näitä oikein ylellä keksii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän tää eka ohjelma katsoa, että tietää mistä puhuu ja mitä arvioi. Ens su luen tällä ohjelmapaikalla kirjaa tai ulkoilen.
ARTO TAKAISIN! Emme tarvitse lisää uutisia! Anna ja Ilkka Lahti ulos.
Yle keskittyy nyt ydintehtäväänsä, aivan kuten perussuomalaiset ovat äänekkäästi vaatineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei siis ole pakko katsoa. Voi vaikka käyttää senkin ajan Vauvalle kirjoitteluun.
Eihän nämä tajua sitä. Luulevat että kanavaa ei saa vaihtaa.🤔
Miten vaihtaa, jos kaukosäätimen patterit lopussa?
On siellä tv:n kyljessä napit !
Minä tarvitsen, nyt on hyvä sunnuntain ohjelmisto, antaa vähän syvempää analyysia. Jos se sun krapula-aamuas häiritsee niin katso sitä tuntematonta, on se sulla kuitenki jossain tallessa.
Älä avaa televisiota,niin minä olen jo vuosia rauhoittanut elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällasta sunnuntaihin. Ihmiset haluu pitää rauhallista vapaata iltaa, jotain mukavaa ei-arkipäiväistä olis kivempi katsoa.
Etkö katso muuta kuin Yleä?
Mun telkussa on virtanappi, josta sen saa kiinni eli hiljaiseksi eikä edes kuva kuulu. Kokeile sinäkin typerien valitusviestien sijaan.