Onko fordi hyvä auto?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Älä osta Trumpin autoa.
laitoin just tilaukseen diesel maasturin isolla saastuttavalla moottorilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lainassa 2016 mondeo farkku ja täytyy sanoa että kyllä oli huono ajettava, isosta koostaan huolimatta helisi kuin hernepurkki ja tuntui joltain nissan micralta ajettavuudeltaan.
Huonosti pidetty ja paljon ajettu. Mulla on 2013 Fiesta eikä mitään tuollaista oiretta.
Hei täällä vuosikymmenien ford tietäjä, et voi verrata fiestaa ja mondeoo, mondeon pohjalevy tulee eri merkiltä
Jaguarejakin tehtiin Mondeon pohjalevylle.
tän takia kukaan järkevä ihminen ei osta jaguaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lainassa 2016 mondeo farkku ja täytyy sanoa että kyllä oli huono ajettava, isosta koostaan huolimatta helisi kuin hernepurkki ja tuntui joltain nissan micralta ajettavuudeltaan.
Huonosti pidetty ja paljon ajettu. Mulla on 2013 Fiesta eikä mitään tuollaista oiretta.
Hei täällä vuosikymmenien ford tietäjä, et voi verrata fiestaa ja mondeoo, mondeon pohjalevy tulee eri merkiltä
Pohjalevy ei yleensä ole kuluva osa. Kyllä ne kuluvat ja kolisevat osat tulee eri malleihin samoilta valmistajilta lukuunottamatta jotain RS-mallien bremboja ja öhlinsejä jms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tän takia kukaan järkevä ihminen ei osta jaguaria
Se oli vaan se X Type, mikä oli aika lähellä Mondeota.
Onko uusi Mustang ja Capri sama auto ??
Vierailija kirjoitti:
F(ix) O(r) R(epair) D(aily)
🥱 Mukahauskoja 70-80 luvun automiesten vitsejä (eikä ollut ees sillon hauskoja) jotku on vaan jämähtänyt vuosikymmenien taakse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta Trumpin autoa.
laitoin just tilaukseen diesel maasturin isolla saastuttavalla moottorilla
Et laittanut kun et muistanut googlettaa speksejä. Kukaan myöskään ei puhu että mulla on isomoottorinen auto
Kyllä jos sitä ajaa Henry Ford.
The only fears we have to fear is these fears itself.