**MaMa-visa**
Mulla näitä nimiä on nyt hihassa enempikin, joten laitan heti uuden ja toivon, ettei ihan yhtä nopeesti ratkeis kun tuo re-re-visa ;o!!
Eli siis taas haetaan yhdysnimeä joka on joko viivalla tai ilman ja molemmista nimistä löytyy tällä kertaa tuo MA siis tyyliin MAija-MAria, MAttiMArkus!!
Ei muuta kun samoilla vanhoilla säännöillä edetään !!
köröMAlli
Kommentit (20)
ei sovi vihjeisiin, mutta oon taas visailemassa. jipiiiiiii
Näissä on kummassakin samat kirjaimet muuten:)
En anna lisävihjettä, sillä tiedän näitä löytyvän huimasti kunhan vaan on aikaa jollain visailla ;o)!!
köris
Varmaan puoli tuntia olen pyöritellyt tässä kaiken maailman Unelma-Maarioita ja Kuisma-Jalmareita, muttei mitään uutta löydy...
Aikaa visailla olisi kyllä :)
No entäs Maria-Magdaleena, jokos sekin tuli?
mutta onko toinen osa joko
Maura
Malva
tai
Matroona,
näille en ainakaan onnistu löytämään yhtään " paria"
tämä kaunokainen voisi ollakin oikea!
ensimmäinen nimi on lyhyt..max.4kirjaiminen..mahdollisesti jopa lyhyempikin ;o) ja toinen nimi on nyt jo mainittukin(oli jo ennen edellistä vihjettäni) ja se on pidempi..kirjaimia ainakin 6!
Ja molemmat siis alkaa MA!
Välissä viiva!!
Jokos löytyis????
Ei sovi vinkkeihin.
Kuinka Mandi-Malviina olisi tänään oikea nimi, kun se ei sitä ollut eilenkään???????
käypäs katsomassa, kyllä se Mandi-Malviina ainakin mun vrk sivuilta näytti eilen ja tänään yhden naisen vuositla 1980-1999
Lisävihjettä taas..jotta saatais visa päätökseen ekassa nimessä on ainoastaan 3kirjainta!
SORRY ILOSKU ja kaikki muut!
Jos nyt säälittävästi yritän itseäni puolustella, niin meidän tietsikka on kotona ihan finaalissa (nyt olen duunissa, hys hys) joten se tilttaa öbaut joka 5 min välein. Kun yritin urkkia jo ehdotettuja, piti aina käynnistää kone uudestaan, joten multa oikeesti jäi huomaamatta tuo ihanainen Mandi-Malviina, se oli siis " oma" löytöni. Mutta en kumminkaan keksi yhtään ainutta nimeä, joten ratkokoot viksummat tämän!
... vinkkaa vielä, haetaanko tytön vai pojan nimeä *kerjää lisäapuja* =)
Eka nimi on 3kirjaiminen eli ei montaa vaihtoehtoa ;o) ja toinen nimi on 6kirjaiminen eikä mikään " erikoinen" !
Ja senhän löysi siis Stellis..onnea :o)!!
Palkinnoksi vaikkapa Maija Mehiläinen dvd tai joku muu mikä miellyttää täältä: http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?products_id=1261
Kiitos visailjoille!!
körisma
Montahan kertaa mä tsekkasin Mai-Maritan ym. , mutta niin se vaan Mai-Marika jäi löytämättä :-o. Jännä nimi...
kivasti löytyi taas uusia yhdysnimiä listalle..14 kaunista nimeä:
Amanda-Marie 1n - Plusmiinus 02.03. 19:03
Jorma-Tuomas 1m - ilosku 02.03. 18:52
Mai-Marika 1n - stellanocturno 07.03. 16:32
Manne-Matias 1m - ilosku 02.03. 18:57
Manta-Matilda 1n - stellanocturno 04.03. 12:51
Marita-Marjaana - haave_82 04.03. 09:55
Marja-Marita 1n - simimimi 02.03. 22:05
Markku-Herman 1m - Plusmiinus 02.03. 08:17
Markku-Tuomas 1m - stellanocturno 04.03. 08:51
Marko-Mauno 1m - Plusmiinus 02.03. 18:28
Masa-Ilmari 1m - ilosku 03.03. 14:55
Maya-Maria 2n - simimimi 02.03. 21:55
May-Margit 1n - stellanocturno 06.03. 20:17
Wilma-Amalia 1n - Plusmiinus 02.03. 19:00
Elikäs tuommoiset..josko joku kiltti taas viitsii toimittaa ;o)?!
köris
Semmonen vihje tähän väliin, vaikka muutenkin varmasti olis hurjasti vielä kivoja nimiä löytynyt, mutta hakemani nimen kumpaakaan nimeä ei ole vielä mainittu kertaakaan ;o)!!
köris