Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ota oma aloitteisesti yhteyttä

Vierailija
19.01.2025 |

Tapasin reilu kk sitten miehen. Meillä on ollut Tinder mätsi ainakin 10 kertaa sitä ennen 1,5 vuoden ajan. Hän on aina tykännyt minusta. Ollaan juteltu siellå aina pari lausetta ja hän hiljenee. Minä olen sitten aina poistanut mätsin. Törmättiin sattumalta ja hän pyysi numeron. Viestiteltiin, nähtiin mut aina minä aloitin viestittelyn. Nähtiin myös niin, että kaverit oli mukana ja yhdelle mun kaverille kertoi sen et ei kelpaa mulle. Olin jopa yötä siellä ja hän oli ns ihastuneen oloinen. Minä en itse näytä jos olen kiinnostunut kellekään oikein! Häntä on petetty aiemmin myös minua on.  Nyt ei olla nähty 4 vkoon. Oon kyllä kysynyt mut hänellä on joku lasten meno tai vastaa viiveellä. Olen kertonut hänelle, että haluan tutustua! Siihen hän aina vastaa joo ei halua lopettaa ja haluaa nähdä monta kertaa. Selvisi, että hänellä on ehkä uupumus. Kysyin onko voimavaroja tutustua niin on. Toisella viikolla vastaa aktiivisesti ja seur vkolla venyttää viestejä. Oon laittanut viestiä 1-3 pvä välein yhden, josta hän jatkaa itse. Mitä teen tämän kanssa? Hän sanoi mulle että keskittyy yhteen eli minuun. Olettaako että minä järjestän treffit ja aloitan viestittelyt? En oo ikinä törmännyt moiseen. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö viestit luetulle?

Vierailija
2/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella ambivalentilta ja sellaiselta, että sanoo ihan mitä tahansa saadakseen huomion ja välttääkseen konfliktia, mutta välttelee kuitenki sitoutumista ja sijoittamista. En laittaisi jatkoon. Ja mikä ihme sinua vaivaa, että pitää hakata päätä samaan seinään 10 kertaa? Usko ekalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta vaan roikottaa mukana paremman puutteessa. Jo se, että teet tällaisen aloituksen, on sinulle vastaus.

Vierailija
4/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Joskus jättää ja joskus ei. On sanonut että vastaa viiveellä voi pitkälläkin. Ei oo paikalla oikein whatsapp. Ja kertoo jos ei halua jatkaa sanoo suoraan. Sanonut näin viestissä. 

Vierailija
5/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Laittaisin viestin, että eiköhän homma ole tällä selvä, kaikkea hyvää jatkoon. Sitten poistaisin yhteystiedon. 

Vierailija
6/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin olla. Laittaisin viestin, että eiköhän homma ole tällä selvä, kaikkea hyvää jatkoon. Sitten poistaisin yhteystiedon. 

Miksi edes laittaa noin passiivisaggressiivista viestiä. Lopettaa vain viestittelyn, ja jos joskus se ihme tapahtuu että mies laittaa vielä viestiä, niin siinä vaiheessa vastaa vaan että Ei kiitos. 

Vierailija
7/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä omituinen tapaus. Jos jo tässä vaiheessa on tuollainen saamaton ja välttelevä vätys, niin mitä se on kun yhteinen arki koittaa?

Perässä vedettävä vässykkä. Jätä jollekin huolehtijatyypille, niitä riittää.

Jatka seuraavaan, saatat löytää aktiivisen, rehellisen ja sinut huomioon ottavan ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan