Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihdetäänkö lapsesi päiväkotiryhmässä?

Vierailija
19.01.2025 |

Ostettiin 5 vuotiaalle sukset, mutta ei kuulu kehoitusta tuoda sukset päiväkotiin. Lunta on. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eskariryhmässä korona-aikana töissä.Eskarit olivat pääosin kotihoidossa tuolloin.Kuitenkin saimme puheluita itkeviltä vanhemmilta .Huoli oli kova siitä kuka nyt opettaa lapset hiihtämään ,luistelemaan ja uimaan kun ei voitu eskarissa näitä tehdä.

Tuntui niin epätodelliselta.Nykyvanhemmat eivät itse enää tee näitä lastensa kanssa.

Vierailija
42/46 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et itse vie lastasi ladulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa eikä hiihtäminen kiinnosta.

Ap

Vierailija
44/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa eikä hiihtäminen kiinnosta.

Ap

Miksi hankit lapsen?

Vierailija
45/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hiihdetään kotona lapsen kanssa, samoin luistellaan. Päiväkodissa he eivät ikinä olleet.

Vierailija
46/46 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni eivät ole enää päiväkoti-ikäisiä, mutta muutama vuosi sitten päiväkodissa ollessaan kävivät kyllä talvisin luistelemassa (jäälle matkaa rapiat 2km, kävellen kulkivat) ja päiväkodilla oli pihakäytössä kenkiin kiinnitettäviä suksia + pihalle tekivät pienen kierroksen latua. Lähin kunnon latu olisi ollut liian kaukana ja liian pitkä.

Täällä rannikolla talvet ovat yleensä vähälumisia ja harva perhe enää suksia lapsille hankkiikaan. Oman päiväkotiryhmäni vein kerran luistelemaan. Etukäteen varmistettiin, että kaikilla on välineet ja kun päivä koitti, vain kahdella oli luistimet mukana ja lopulta heistä vain toinen halusi luistella. No eipä ainakaan omat sormet jäätyneet nauhoja kiristellessä mutta jäi samalla viimeiseksi kerraksi. Päiväkodillamme ei ole yhtään luistimia tai suksia lainattavaksi, eikä kyllä fiksua (turvallista) säilytystilaakaan lasten omille varusteille - olisikohan tässä syy miksi ei talviurheilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme