Näin kun joku söi patonkia bussipysäkillä
Kommentit (37)
Bussissa keskiosassa penkillä yksi nainen söi kokonaisen evasboksin ja joi juomaa. Avasi myös salaattipaketin ja likaisin käsin sieltä otti.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt bussipysäkillä koska en ehtinyt syödä kotona
Miksi et voi odottaa että pääset kotiin ja syödä sitten? Ei ihmisen tarvitse koko ajan syödä.
Ap
Voi olla että syöjällä on esim.diabetes ja edellisestä syömisestä on jo kulunut aikaa. Verensokeri voi laskea liikaa, jos ei syö tarpeeksi usein.
Yhteen aikaan söin eväät aina aamujunassa. Säästyi aikaa.
Mitäs ap uskaltaa tehdä julkisilla paikoilla? Onko piereskelyssä se raja?
Ehkä oli kotihoidon hoitaja? Tuo oli todellisuus kun olin kotihoidossa töissä ja liikuin julkisilla ( ei ollut autoa missä olisi syönyt). Taukoa ei ehtinyt pitää, ei mitään mahdollisuutta lähteä toimistoon syömään, kun oli kilometrejä siitä, ja jo valmiiksi myöhässä aikataulusta, aivan liian paljon käynejä.
Olen syönyt pysäkeillä, ihmisten rappukäytävissä y.m.
Paikkakunta Helsinki.
No huhhuh. Onneksi et nähny mua viime talvena syömässä mikropitsaa bussipysäkillä. Olin pari tuntia aiemmin lähtenyt kotoa ja menisi vielä lähemmäs kahdeksan tuntia ennenkuin pääsisin takaisin kotiin, eli kotiin asti odottaminen ei oikein olisi toiminut.
Mikä skandaali. Minäkin syön välillä bussipysäkillä kun menee töissä pitkäksi (usein menee, sairaalatyö niin minkäs teet) ja kotimatka on yli tunnin. Hajoa siihen spede.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt bussipysäkillä koska en ehtinyt syödä kotona
Miksi et voi odottaa että pääset kotiin ja syödä sitten? Ei ihmisen tarvitse koko ajan syödä.
Ap
Aina ei voi odottaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli kotihoidon hoitaja? Tuo oli todellisuus kun olin kotihoidossa töissä ja liikuin julkisilla ( ei ollut autoa missä olisi syönyt). Taukoa ei ehtinyt pitää, ei mitään mahdollisuutta lähteä toimistoon syömään, kun oli kilometrejä siitä, ja jo valmiiksi myöhässä aikataulusta, aivan liian paljon käynejä.
Olen syönyt pysäkeillä, ihmisten rappukäytävissä y.m.
Paikkakunta Helsinki.
Ei tuo ole enää työtä vaan orjatyötä.
Olisiko kannattanut ottaa liittoon yhteyttä ja kysyä mitä mieltä se on kun lakisääteisiä taukoja ei ehdi pitää??
Kauheeta....