Tekipä itsetunnolle hyvää käydä taannoin baarissa :D
Pitkästä aikaa olin viihteellä. Olen ylipainoinen (166/82), yli 3-kymppinen, hörökorvainenkin vielä.
No, panostin kyllä ulkonäkööni, kiharsin pitkät hiukseni, meikkasin huolella, valitsin vaatteet niin että vartaloni huonot puolet peittyvät. Minulla oli hauskaa kavereiden kanssa, tanssittiin, naurettiin, olin hyvällä tuulella koko illan.
Hyvää tuulta ei myöskään pilannut se, että illan kuluessa minua iskettiin 6 kertaa! :O :D
Kun oltiin istumassa, eräs mies tuli minua kohti, pysähtyi ja kumartui puoleeni sanoen "piti tulla vaan sanomaan, että olet todella upea nainen!" ja lähti sitten menemään, kun olin ensin naurahtaen kiittänyt kohteliaisuudesta.
Eräs mies hivuttautui tanssilattialle tanssimaan viereeni, halusi sen jälkeen vielä baaripöytäänkin istumaan kanssamme ja istui ja huokaili vieressäni kuinka kaunis olenkaan "ei pysty kuin tuijottamaan" ja oli kovasti kiinnostunut ja harmitteli kun kerroin olevani varattu.
Kolmas mies oli edelläni jonottamassa baaritiskillä, kun hän käännähti ja huomatessaan minut, kysyi että mitä mä juon, ja halusi tarjota, senkin jälkeen kun olin sanonut että tarjoamisesta ei kyllä heruisi mitään "palkinnoksi".
Neljäs mies sanoi että hänkin on naimisissa, mutta jos vaan pyytäisin, hän lähtisi oitis mukaani. (!)
Viides lähenteli tanssilattialla myöskin, ja kuudes kävi hakemassa tanssiin ja yritti muutenkin iskeä, mutta enpä sitten lähtenyt edes tanssimaan hänen kanssaan.
Huh huh, kyllä olin ihmeissäni. Viimeksi tällaista vientiä ollut joskus teini-ikäisenä... oli vissiin planeetat kohdallaan tai jotain :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Damn girl, nyt itsearvostusta vahvistamaan jos tuollaisesta täpinöidyt
Täh? Minä pidän itseäni tasokkaana naisena, mutta kyllä minuakin imartelee iskuyritykset baarissa. Ihan hyvin ymmärtää, että siitä tulee muillekin naisille hyvä mieli.
Kännissä vietti vie. Järki jää naulakkoon. Hienoa että sait mieluisan kokemuksen ja hyvänolon tunteen. Tiedoksi vaan että hyvää piristävää oloa voi hankkia muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä vietti vie. Järki jää naulakkoon. Hienoa että sait mieluisan kokemuksen ja hyvänolon tunteen. Tiedoksi vaan että hyvää piristävää oloa voi hankkia muutoinkin.
Ei ap tehnyt mitään järjetöntä! Siksi tämä on niin positiivinen keskustelunaihe!
Normi-ilta Kalliossa.