Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo haluaa lapset yökylään

Vierailija
18.01.2025 |

Mutta mummon lasten kanssa oleminen ja tekeminen on sitä että lapset pelaa pelikoneilla ja välillä katsoo piirrettyjä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on tuollaista silloin, kun sinä vanhempana olet mukana etkä mitenkään keksi lapsillesi tekemistä, niin miksi se olisi tuollaista silloinkin, kun et ole siellä?

Lisäksi minua aina kiehtovat nämä mummolat, joissa on lapsenlapsille pelikoneet valmiina, kun tämän tästä nauretaan buumereille, jotka ei osaa tietotekniikasta yhtään mitään. Silti on pelit ja vehkeet aina valmiina.

Vierailija
2/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten anna mennä. 

Vierailija
4/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on tuollaista silloin, kun sinä vanhempana olet mukana etkä mitenkään keksi lapsillesi tekemistä, niin miksi se olisi tuollaista silloinkin, kun et ole siellä?

Lisäksi minua aina kiehtovat nämä mummolat, joissa on lapsenlapsille pelikoneet valmiina, kun tämän tästä nauretaan buumereille, jotka ei osaa tietotekniikasta yhtään mitään. Silti on pelit ja vehkeet aina valmiina.

No aika monessa mummoloissa on tabletti,pöytätietokone/kannettava ja vähintään pleikkari kakkonen koska 90 lukulaiset tekee nyt lapsia. Monella jopa pleikkari kolmonenkin. Tervetuloa nykyaikaan, isovanhemmat ei välttämättä ole niin vanhoja, sellasia 45v eteenpäin

Vierailija
5/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyös lapsen lapsille sokerilimsaa ja karkkiam kotona äiti ei näitä anna.

Vierailija
6/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyös lapsen lapsille sokerilimsaa ja karkkiam kotona äiti ei näitä anna.

Mummolassa tuppaa hampaat jäädä pesemättä ja karkkia syödään ennen ruokaa. Mummo vain ihmettelee rasavillejä kakaroita joille ei ruoka kelpaa. Karkkia saa minun puolesta syödä mummolassa, mutta ruuan jälkeen ja illalla pestävä hampaat.

Vierailija
7/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧺 vasu pois

Vierailija
8/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on fiksumpi kuin mummo. Miksi mummo haluaa pilata lapsenlapsen terveyden? Etkö rakasta heitä?

Vierailija
9/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne lapset sinne asumaan muuta? Omassa lapsuudessa mummolassa tehtiin usein niitä asioita mitä ei kotona tehty. Mulle se oli kalastamista rantakivillä, seikkailua raparperipuskissa ja puu-ukkojen vuoleskelua. Kotona pyörittiin pihoilla kavereiden kanssa ja auteltiin vanhempia kotitöissä. Nykypäivän mummoloissa voin hyvinkin kuvitella että tarjolla on jo vaikka pelikonsoli, tietokone ja televisio, enkä näe, että se jotenkin huono asia on, jos kotona kuitenkin ruutuaika pysyy maltillisena.

Vierailija
10/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika monessa mummoloissa on tabletti,pöytätietokone/kannettava ja vähintään pleikkari kakkonen koska 90 lukulaiset tekee nyt lapsia. Monella jopa pleikkari kolmonenkin. Tervetuloa nykyaikaan, isovanhemmat ei välttämättä ole niin vanhoja, sellasia 45v eteenpäin

Ja sitten oletat, että nykylapsi pelaa pleikka kakkosen pelejä, siis niitä, joissa grafiikka on vähän sinnepäin? Tai että nelivitonen isoäiti antaa tablettinsa lapsenlapselle tuosta vain koko päiväksi?

Vierailija
11/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon lasten kanssa tekeminen? Eli lasten vanhempien kanssa vain pelataan ja katsotaan piirrettyjä?

Vierailija
12/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne lapset sinne asumaan muuta? Omassa lapsuudessa mummolassa tehtiin usein niitä asioita mitä ei kotona tehty. Mulle se oli kalastamista rantakivillä, seikkailua raparperipuskissa ja puu-ukkojen vuoleskelua. Kotona pyörittiin pihoilla kavereiden kanssa ja auteltiin vanhempia kotitöissä. Nykypäivän mummoloissa voin hyvinkin kuvitella että tarjolla on jo vaikka pelikonsoli, tietokone ja televisio, enkä näe, että se jotenkin huono asia on, jos kotona kuitenkin ruutuaika pysyy maltillisena.

Sama. Ja on lapselle itselleen hyväksi saa ottaa rennosti, olla kuin lomalla. Kotona on sitten omat säännöt. Mummola on hemmottelua varten !

Vierailija
13/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruuduton mummola-aika aina, aivolepoa lapsille ja muunlaista tekemistä kuin kotona.

Vierailija
14/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tehdään kolme-nelikymppisinä, joten kouluikäisten lasten isovanhemmat ovat tyypillisesti kahdeksankymppisiä.

Vierailija
15/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja on lapselle itselleen hyväksi saa ottaa rennosti, olla kuin lomalla. Kotona on sitten omat säännöt. Mummola on hemmottelua varten !

Oispa lapsenlapsia...

Vierailija
16/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten oletat, että nykylapsi pelaa pleikka kakkosen pelejä, siis niitä, joissa grafiikka on vähän sinnepäin? Tai että nelivitonen isoäiti antaa

Miksei pelaisi? Meillä on ihan kotona 8-bittinen Nintendo, ja lapsi pelaa satunnaisesti kavereidensa kanssa Super Mariota ja muita pelejä. Mikäli kyseinen Nintendo olisi vielä mieheni lapsuudenkodissa, voisivat pelata anopin kanssa, hän pelasi sitä lastensa kanssa 30 vuotta sitten. Varmaan osaisi vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme