Annassa on sellaista kauneutta, jota on yhdessä naisessa miljoonasta.
Uskomaton, Suomen kaunein.
Kommentit (17)
Sen verran mun täytyy kyllä asian vierestä mainita, että sana KAUNIS ei ole minusta oikea kuvaamaan yhtäkään tuon ikäistä. Tosin mun mielestä kauneus onkin jotain sellaista, joka tulee vasta eletyn elämän myötä.
kivat hymykuopat. tytöllä vaan itsestään kovat luulot.. haluais valloittaa maailmaa laulullaan..hmm..
Anna on kaunis, ottaisin milloin vaan itselleni tuollaisen naisen.
Tosin olenkin vähän molempiin suuntiin kallellani.. ;)
Piirteet ei välttämättä klassisen kauniit, mut yhdyn tohon, että miehet on myytyjä, jos Anna niihin vilkaisee ja suo hymynsä ;-) Lumoava.
Ok, ehkä söpö, mutta ärsyttävällä tavalla. Ja 17-vuotias on vielä tyttö. Miksi ihmeessä teinit pilaavat naamansa niillä romuilla, tosiaan finniltä näyttää kauempaa. Ja kyllä, olen keski-ikää lähestyvä ylipainoinen kotiäiti. En ole kateellinen. Uimaopettajankaan ei tarvitse olla kala.
Hanna Pakarisesta olen kyllä sanonut että jos lesbo oisin, niin siinä olis ainut nainen jonka sänkyyni huolisin.
Valloittavat silmät, hymykuopat ja hyvä iho. Kiva paketti, mutta aivan liian lyhyt. Lisäks liian itsevarma, mikä paistaa ikävästi läpi.
" koska sait kaiken mitä halusit
susta tuli kaunis ja ylpee..."
juuri sen teinimäisen itsevarmuuden ja söpöyden takia.
Lisäksi mua häiritsee Annan tapa " suorittaa" laulunsa läpi. Tänäänkin seurasi katseellaan kameraa ja hymyili yleisölle tyyliin " enkö laulanutkin äiti hienosti ton äskeisen kohdan" vaikka biisi kertoo ihan päinvastaisista tunteista.
Upea ääni sillä kyllä on, kertakaikkiaan hieno, mutta koko paketti ei minusta ole idoliksi valmis.
Sen todistaa leveä hymyily sydänsurusta kertovaa kappaletta esittäessä.
Ei vielä valmis tohon maailmaan.... Nyt jo vanhat äijät (asko) kuolaa perään.
Vierailija:
VALVOJA, PEDOT ON TAAS ASIALLA!!!
alkaa jo todenteolla kyllästyttää nämä sekopäät tällä palstalla. .
erikoisen näköinen minusta, tok jokainen on omalla tavallaan kaunis.
minusta hänellä suhteettoman suuri pää siroon vartaloon nähden. pulloposket, karsastavat silmät.. ei ei. tanakan näköinen naamastaan ja vartalo aivan eri paria siihen nähden.
Hän on erikoisella tavalla aivan tavattoman kaunis. Jos olisin mies, olisin varmasti mennyttä miestä ;-D