Mitä te saatte parisuhteesta?
Musta on alkanut tuntua, että elämä on yhtä velvollisuutta. On työntekijän velvollisuudet, äidin velvollisuudet ja sitten vielä vaimon velvollisuudet.
Mitä te saatte parisuhteesta? Mikä pitää kiinni suhteessa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin syvällisiä keskusteluja, mutta miestä ei kiinnosta. Ei koskaan kuuntele mun juttuja. Ei edes niitä vähemmän syvällisiä. Jos löydän vaikka jaan hänelle jonkun biisin, ei kuuntele sitä. Jos jaan artikkelin, ei avaa sitä. Ja sama meno livenä.
Ootko sille vaan joku seksinukke? Miksi se ei oo kiinnostunut susta ihmisenä?
Ootko joskus kuullut, että semmonen kuuluis aviovelvollisuuteen, kuten velvollisuusseksi? Velvollisuusseksin tarkoitus on ehkäistä miehen uskottomuutta. Mitä jollain lässytyksellä ehkäistään?
"Lässytyksellä" ehkäistään avioero, joka tulee sille velvollisuusseksiä vaativalle aina yllätyksenä että olisi pitänyt se oma osansa velvollisuuksista suorittaa myös. Nainen haluaa tulla kuulluksi ja nähdyksi muutenkin kuin patjan laatuna ja ruokkivana äitinä.
Tyhmyys piti kiinni 15 vuotta. Sain vaan pelkkää pahaa mieltä ja kuulla kuinka en osaa sitä ja tätä. Mitä järkeä tuollaista on kestää. Sitten vain peset miehen öljyisiä työvaatteita, teet kasoittain ruokaa ja siivoat jatkuvasti miehen jälkiä . Tv ja sohva oli kaiket illat "varattu" miehelle. Mitään hyötyä hänestä ei ollut. Kaikki sai hoitaa itse ja tehdä vielä ukonkin puolesta. Tyhmä minä.
Saan olla lähellä rakkaita lapsiani.
Parisuhteesta saa turvaa, sielunkumppanuutta, ihanaa mutta turvallista ja kokeilevaa seksiä, lapset, kahden nettopalkat yhtä yhteistä taloutta pyörittämään, tekemistä kotiin, lusikassa halimista ja kiimailua, keskusteluja, ruoanlaittoa, asioiden jakamista.
Jos tuollaisista asioista ei nauti, niin joku pn vikana. Jos tuollaisia asioita ei ole parisuhteessa, niin kumppani on väärä. Vaihtoon.
Rakkautta,seuraa, seksiä, iloa, naurua, turvaa, taloudellista hyötyä, autokuskin, korjausmiehen
Sain parisuhteesta pahaa mieltä päivittäin. Lähdin.