Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hotellia Tampereelta näillä spekseillä

Vierailija
17.01.2025 |

Hotelli eikä motelli eli pitää olla kunnon huoneet ja kunnon aamupala. Lyhyt kävely (max 400 metriä, mielellään vähemmän) rautatieasemalta. Ihan lyhyt kävely Särkänniemeen vievän bussin pysäkille. Aika vieressä ruokakauppa. Löytyisikö tällaista paikkaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuoneissa ei saa juoda ja syödä muuta kuin sitä, mitä löytyy mahdollisesta hotellihuoneen baarikaapista. Kysymyksen asettelukin on siis hieman epäonnistunut.

Mikäli haluaa syödä omia ruokia, niin sitten kannattaa kokeilla sellaisia majoittmisvaihtoehtoja, joissa voi itse kokkailla. 

Tähän haluan kyllä jonkun lakipykälän

Vierailija
22/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holiday club Tampere ei ole rautatieaseman lähellä, mutta bussipysäkki Särkänniemeen ja asemalle vieressä, kauppa vieressä, isot, hyvin varustellut huoneistot. Hyvä hinta-laatu

Mitähän tarkoitat "Holiday club Tampereella"? Tuon nimistä hotellia ei kaupungissa ole.

Itse menisin ap:nä ehdottomasti Scandic Tampere City -hotelliin. Ylivoimaisesti lyhyin matka rautatieasemalta, samoin lyhyin matka hotellista ruokakauppaan ja pysäkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni tai Lapland hotels

Vierailija
24/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holiday club Tampere ei ole rautatieaseman lähellä, mutta bussipysäkki Särkänniemeen ja asemalle vieressä, kauppa vieressä, isot, hyvin varustellut huoneistot. Hyvä hinta-laatu

Mitähän tarkoitat "Holiday club Tampereella"? Tuon nimistä hotellia ei kaupungissa ole.

Itse menisin ap:nä ehdottomasti Scandic Tampere City -hotelliin. Ylivoimaisesti lyhyin matka rautatieasemalta, samoin lyhyin matka hotellista ruokakauppaan ja pysäkille.

Taitaa olla virallisesti holiday club tampereen kehräämö, mutta ainahan voi pilkkua viilata.

Itse majoitun lasten kanssa huoneistoon, jossa mikro, jääkaappi, mieluiten kunnon ruokapöytä. Plussana tuolla aamupala, bussipysäkki, kylpylä ja kauppa tien toisella puolella. 

Vierailija
25/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuoneissa ei saa juoda ja syödä muuta kuin sitä, mitä löytyy mahdollisesta hotellihuoneen baarikaapista. Kysymyksen asettelukin on siis hieman epäonnistunut.

Mikäli haluaa syödä omia ruokia, niin sitten kannattaa kokeilla sellaisia majoittmisvaihtoehtoja, joissa voi itse kokkailla. 

No todellakin saa. Meillä on usein tapana pitää picnic huoneessa ja tuoda esim. viiniä ja tapaksia mukana. Aina ei huvita syödä ravintolassa illalla, jos on jo käynyt lounaalla. Meillä on jopa viinilaseille kuljetusboxi retkiä varten. Toki lasit on yleensä hotellissakin. Jos ollaan autolla, saattaa olla kylmälaukkukin.

Vierailija
26/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity välimatkoihin ja muihin spekseihin  - tai oikeastaan edes alkuperäiseen kysymykseen, mutta itse haluaisin vierailla hotelli Tornissa  - on kehuttu paikka.

Jep  - kunhan nyt sanoin.

Vierailija
27/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin saa. Meillä on usein tapana pitää picnic huoneessa ja tuoda esim. viiniä ja tapaksia mukana. Aina ei huvita syödä ravintolassa illalla, jos on jo käynyt lounaalla. Meillä on jopa viinilaseille kuljetusboxi retkiä varten. Toki lasit on yleensä hotellissakin. Jos ollaan autolla, saattaa olla kylmälaukkukin.

Kuulemma jotkut laittavat joissakin matkakohteissa alushousunsa vedenkeitimeen... (kyse ei taida olla hotellista vaan hostelista tai muusta majoittumisesta) ...eihän tuotakaan missään laissa kielletä - tuskin edes säännöissä.

Voihan ne hotellihuoneen kalusteetkin laittaa päreiksi, mutta yleensä siitä seuraa iso lasku. Mitä tahansa hotellihuoneessa voi tietenkin tehdä, mutta kaikki toiminta ei ole luvallista ja luvattomasta toiminnasta voi olla seurauksia.

Vierailija
28/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työmatkojen takia noin sata hotelliyötä vuodessa. Hotellihuoneessa saa syödä ja juoda aivan mitä lystää, sitä ei ole kielletty missään.

Ap:n kysymykseen: sun tarpeisiisi ehdottomasti paras vaihtoehto on Scandic Tampere City. Rautatieaseman pääsisään/uloskäyntiä vastapäätä, kauppa ja bussi- ja ratikkapysäkit ihan vieressä.

Vierailija
29/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit? Tietysti saa syödä mitä haluaa. Useinkin tilaan ruokaa hotellille ja syön huoneessani.

Vierailija
30/30 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hotellihuone ole mikään ravintola, jossa ei saa olla omia eväitä. Kaikissa hotelleissa ei ole edes huonepalvelua tai lista on niin suppea, että on kivempi olla omat eväät.

Mutta jos ap matkustat lasten kanssa, joku huoneisto voisi olla kätevä. Niitä löytyy hyvin esim. Booking.comista tai tietty Airbnbstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi