Kaikkien suomalaisten esikuvan Mustafe Muusen puhe räjäytti somen tunteikkuudellaan
Kommentit (43)
No, toivottavasti jatkossa kuitenkin urheilussa paras saa voittaa? Ja olla siitä ylpeä.
Äänestin Mustafaa vuoden turkulaiseksi.
Kirjottiko puheen ihan itse? Mitä luulet?
Mustafen puhe tuli suoraan sydämestä.
Hmmm KAIKKIEN suomalaisten esikuva ??????
No ei.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 4 laudaturin ylioppilas osaa kirjoittaa itse puheensa.
Kummasti ei ole norjalaisia pysähtynyt jeesaamaan, kun hiihtokisojen viimeisessä laskussa suomalaisnaiset vetävät lipat.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että urheilijallakin on puheen kirjoittajat, ihan kuin jollain Trumpilla? Eiköhän tuo nyt osaa ihan itse puheensa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm KAIKKIEN suomalaisten esikuva ??????
No ei.
Ei todellakaan. Sanna Marin on Suomen suurin ja paras ihminen. Teot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän puhui
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän puhui
Suomalaisten huonoudesta, mistäs muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 4 laudaturin ylioppilas osaa kirjoittaa itse puheensa.
Höpö höpö.
Ei kyllä ole minun esikuvani. Joten ei kannata kirjoittaa, että "kaikkien."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tämä gaala häpeäksi Suomelle. Vuoden urheilijaksi valitaan Suomessa r.y.s.s.ä ja s avi majan asukki päästetään lavalle puhumaan.
Missä päin Turkua asutaan savimajoissa?
Vierailija kirjoitti:
No, toivottavasti jatkossa kuitenkin urheilussa paras saa voittaa? Ja olla siitä ylpeä.
No mutta eikös tämä nyt ollut aika hyvä? Nämä kuka se paras on, on aina ollut vähän mielipideasioita. Usein on minustakin voittanut sellainen joka ei MINUN mielestä ole ollut paras, mutta kun minä tai sinä ei sitä valita, niin on tyytyminen siihen, kenet milloinkin valitaan. Toki saa olla erimieltä, mutta kyllä tämäkin hyvä urheilija on, siitä ei pääse mihinkään.
Mutta kyllä hän, joka valitaan saa aina olla ylpeä, kyllä hän jotakin on tehnyt oikein ja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tämä gaala häpeäksi Suomelle. Vuoden urheilijaksi valitaan Suomessa r.y.s.s.ä ja s avi majan asukki päästetään lavalle puhumaan.
Asutaanko Turussa savimajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että urheilijallakin on puheen kirjoittajat, ihan kuin jollain Trumpilla? Eiköhän tuo nyt osaa ihan itse puheensa kirjoittaa.
Julkiset puheet ovat ammattikirjoittajien kirjoittamia. Ihan tiedoksi. Sen takia tämä koko show on ihan hölmöä. Poliitikot tms. saavat sanansa suuhun ammattikirjoittajilta.
Oli kyllä hyvä ja voimallinen puhe.Liikutuin.