Mies, jos itselläsi ei ole bdsm-fetissejä, toteutatko jos nainen pyytää?
Hermostuttaa kun taas pitää uudelle kumppanille kertoa omista mieltymyksistäni (kevyttä dominointia kuten tukistamista, sitomista, piiskaamista) ja ei voi tietää etukäteen, miten toinen reagoi. Onko miehille tällainen pääsääntöisesti ok vai ei, luonnistuisiko sinulta tällainen, jos kumppani noita seksissä haluaisi? Kysymys siis tietysti osoitettu niille miehille, jotka eivät itse ole kinkyjä.
Kommentit (27)
Naiset on opetettu siihen että heillä on oikeus pyytää ja saada mitä haluavat. Miehillä samaa oikeutta ei ole, vai olisitko ap valmis alistamaan miestä innolla?
Kenenkään ei kannata rikkoa rajojaan tekemällä mitä toinen vaatii. Sellaisen seuraukset ovat kammottavat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on opetettu siihen että heillä on oikeus pyytää ja saada mitä haluavat. Miehillä samaa oikeutta ei ole, vai olisitko ap valmis alistamaan miestä innolla?
Kenenkään ei kannata rikkoa rajojaan tekemällä mitä toinen vaatii. Sellaisen seuraukset ovat kammottavat.
Kaikilla on oikeus pyytää mitä haluaa ja kokee tarvitsevansa, mutta ei vaatia, ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä sellaista mikä tuntuu itselle väärältä. Seksin on tarkoitus tuottaa nautintoa molemmille.
Sinulta taisi nyt mennä kokonaan ohi aloituksen kysymys. Kaipaisitko itse alistusta naiselta mutta et saa vai mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus pyytää mitä haluaa ja kokee tarvitsevansa, mutta ei vaatia, ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä sellaista mikä tuntuu itselle väärältä. Seksin on tarkoitus tuottaa nautintoa molemmille.
Sinulta taisi nyt mennä kokonaan ohi aloituksen kysymys. Kaipaisitko itse alistusta naiselta mutta et saa vai mikä on ongelma?
Kyllä, olen alistuva mies ja kumppania terveeseen parisuhteeseen ei löydy millään. Olen useilta naisilta kysynyt dominointia. Yleensä orastava suhde päättyy heti, parhaassa tapauksessa yrittävät kerran, tai kaksi ja tulen jätetyksi. Naisten kohdalla asiat menevät täysin toisin, he kun pyytävät saa lähes aina mitä haluaa.
"Kyllä, olen alistuva mies ja kumppania terveeseen parisuhteeseen ei löydy millään. Olen useilta naisilta kysynyt dominointia. Yleensä orastava suhde päättyy heti, parhaassa tapauksessa yrittävät kerran, tai kaksi ja tulen jätetyksi. Naisten kohdalla asiat menevät täysin toisin, he kun pyytävät saa lähes aina mitä haluaa."
Voi johtua siitä että alistuva mies noin ominaisuutena on yhtä haluttu piirre miehessä kuin rumuus on naisessa miesten näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, olen alistuva mies ja kumppania terveeseen parisuhteeseen ei löydy millään. Olen useilta naisilta kysynyt dominointia. Yleensä orastava suhde päättyy heti, parhaassa tapauksessa yrittävät kerran, tai kaksi ja tulen jätetyksi. Naisten kohdalla asiat menevät täysin toisin, he kun pyytävät saa lähes aina mitä haluaa."
Voi johtua siitä että alistuva mies noin ominaisuutena on yhtä haluttu piirre miehessä kuin rumuus on naisessa miesten näkökulmasta.
Kiitos analyysista. On ihanaa tiedostaa olevansa vääränlainen ja merkityksetön, ei kenellekään kelpaava.
Aina voi naisen piiskata ja laittaa alistumaan tahtoonsa. Sattui tässä taannoin kun lähdin baarihoidon mukaan niin tahtoi alistua ja piiskaa. Hän kertoi eroneensa parisuhteesta ja ainut asia mitä kaipaa siitä on piiskaaminen ja miehelle alistuminen. Hän kertoi suurinpiirtein kuinka halusi ja sanoin ok koitetaan. Hänellä oli piiskoja, kahleita ja muuta rekvisiitta iso laatikko. Yö meni rajun seksin merkeissä. Aamulla kun katsoin krapulaisena häntä niin ajattelin voi luoja minäkö tein tuon. Olin suominut hänen selkänsä monihaaraisella piiskalla kirjavaksi pakarat ja reidet ratsupiiskalla paukamille jotka olivat sinikeltaiset. Hävetti ihan helkkaristi mutta, hän sanoi, annoit kunnon kyydit kiitos siitä. Olin ihmeissäni kuinka joku voi nauttia tälläisesta. Tapailimme silloin tällöin ja nykyään elämme parisuhteessa. Näin minusta tuli vahingossa DOM joka pitää naaraansa kurissa.
Toi on varmaan true fetisistin kumppanina elämisen "arkea" osalle. On itse välineenä toisen nautintoon. Itse pyrin omatoimisesti vähän kuin säännöstelemään omia fetissipiirteitä, jottei toiselle tulisi "taas vaan tätä" -oloa. Onneksi itse nautin seksistä myös ilman ko. mausteita kumppanini kanssa.