Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tuijottavat baarissa mutta eivät tule puhumaan?

Vierailija
01.03.2007 |

Vai onko nykyaikana vaan näin? Olen huomannut nyt kun pitkästä aikaa baarissa olen käynyt, että miehet kyllä katselevat mutta eivät tule puhumaan... Toisaalta parempi niin, en hae baarista miestä, mutta mietin että näytänkö niin pelottavalta vai... mitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää saavansa pakit, vaikkei varsinaisesti edes yrittäisikään iskeä.

Vierailija
2/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa huomasin, kun kaksi pukuihin sonnustautunutta miestä tuijottivat, välillä toinen selitti toiselle jotain vilkaisten aina välillä minuun eli jotain puhuivat minusta :o/ Tuli itselle jotenkin tosi vaivaantunut olo kun eivät tule minulle itselleni mitään sanomaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli kyllä tekisi...

Vierailija
5/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä polta edes.

ap

Vierailija
6/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin erästä kaunotarta pöyhkeäksi bimboksi, mutta sehän olikin tosi kiva ja älykäs tyyppi. En yrittänyt saada pesää, sillä hänellä oli avokki odottamassa kotosalla.

Vierailija
7/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kasitys, etta Suomessa nimenomaan ja edelleen miehet tuijottaa, mutta ei tule juttelemaan. Mulle on kaynyt niin monet kerrat. Keski-Euroopassa ja etela-Euroopassa ei tata ongelmaa ole :-)

Vierailija
8/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne baariin mennä lähinnä tanssimaan?

Vierailija
9/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toki tarvitsekaan lähestyä, parempi niin, naimisissa olen ja sitä rataa. Ihmettelen vaan kun asuessani eri paikkakunnalla (tosi pienellä) aikoinaan niin siellä paikallisessa baarissa miehet kyllä lähestyivät, ei jäänyt tuijotteluasteelle :D

ap

Vierailija
10/13 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että se sormus jonkun pelottaakin. Yleensä se kyllä toimii valitettavasti junttimagneettina = olettavat että olet hyvää petosseuraa, perheelliset ei soittele perään...

Vierailija
11/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sitä luovuttaa.

Vierailija
12/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tuijottivat. Sitten jossain vaihetta iltaa yleensä kyllästyin ja kävin hakemassa itselleni jonkin ihan tavis tyypin ja otin mukaani. Miehenkin valitsin niin, että kun netissä keskusteltiin ja sanoi olevansa ruma niin tein treffit. Nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja kolme lasta ja mä olen niiiin rupsahtanut että pahaa tekee ja lihava!!!

Vierailija
13/13 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hae vaikka tanssimaan.

Minulla ainakin toimii=)