Miksei Erika Vikman osaa laulaa mistään muusta kuin panemisesta?
Kommentit (517)
Erikalla on kovat puheet, mutta eipä taida käytännössä saada riittävästi täytettä puskaan(?)
Vierailija kirjoitti:
IL: Erika Vikmanilta hurja väite: UMK-video oli Youtubelle liikaa. Erika Vikman kokee, että Youtube on tehnyt kyseenalaisen sensuurin hänen musiikkivideolleen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57afe02c-4e7e-4d28-82f5-c41123…
Erika tekee tällä väitteellään KATSOJIEN KALASTELUA. Eli jos ette diggaa artistia, niin älkää edes katsoko videota.
V***n kieroa toimintaa. Ei jatkoon!.
Totta totisesti on, kieroakin kierompi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä laulaa, mikä hänelle on elämässä tärkeintä.
Ei, vaan siksi koska siitä toitottamalla tienaa paremmin. Muuten olisikin tusinatyttö.
Tuo mitä touhuaa silmienne edessä post CV -vax on demonista. Kyseinen nainen on pahasti riivattu: välttäkää edes katsomasta, erityisesti varokaa himoitsemista, koska on tarkoitettu avaamaan teissä ovia aina paremmille demoneille/riippuvuuksille/vaivoille/sairauksille.. Valitettavasti etenkin jos otitte itse pedon merkin, ette pysty enää ainakaan helposti, ellei Herra armahda, pääsemään niistä eroon..Siksi tuokin emäntä muuttuu aina vaan härskimmäksi kun halu on rappeuttaa kaikki, vrt.Mikkola. Elämme lopun aikoja, aivan viimeisiä hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä touhuaa silmienne edessä post CV -vax on demonista. Kyseinen nainen on pahasti riivattu: välttäkää edes katsomasta, erityisesti varokaa himoitsemista, koska on tarkoitettu avaamaan teissä ovia aina PAHEMMILLE demoneille/riippuvuuksille/vaivoille/sairauksille.. Valitettavasti etenkin jos otitte itse pedon merkin, ette pysty enää ainakaan helposti, ellei Herra armahda, pääsemään niistä eroon..Siksi tuokin emäntä muuttuu aina vaan härskimmäksi kun halu on rappeuttaa kaikki, vrt.Mikkola. Elämme lopun aikoja, aivan viimeisiä hetkiä.
Korjattu: PAHEMMILLE demoneilleDemonit on totta, tämä on varma tieto. Katukaa ja ottakaa Jeesus vastaan, pian on liian myöhäistä!!!
Ettekö jo ymmärrä tätä aikaa?
Jeesus palaa AT THE LAST TRUP(in kausi)
Jeesus palaa AT THE LAST TRUMP(in kausi)
Katsoin Areenalta tuon videon.
Ihan hirveä kappale ja Erika on niin epäeroottinen kuin vain voi olla, lähinnä halvan viiden euron sutturan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella nolo ja vaivaannuttava "artisti", jatkuva seksistä jauhaminen antaa henkilöstä todella vastenmielisen ja keskenkasvuisen kuvan.
Olet todella nolo tuolla kommentillasi. Tee jotain omille kalkkeutuneille asenteillesi suoraan 1900-luvulta.
Onhan se kivaa kun 2020-luvun voimaantunut nainen esineellistää itse itsensä ja tekee itsestään katuprostituoituun verrattavan hempukan. Ei siihen miehiä tarvita...
Vierailija kirjoitti:
Hän on valinnut sellaisen roolin, tietyissä piireissä (esim homo-) on kai suosittu? Itse en kyllä oikein jaksa katsoa tai kuunnella.
Itse voin homona sanoa, että vastenmielinen ilmestys, mitätön lauluääni ja lavakarisma nollissa tuolla wannabe Armi/Kikalla.
Vierailija kirjoitti:
Erika teki Vain elämää -ohjelmassa väliohjeman aikana jollekin miesosallistujalle päällekäyvän seksuaalisen eleen, jonka mies torjui. Siihen Erika sanoi jotain, että joo ei sitten. Tilanne oli ohimenevä ja kiusallinen, mutta kuvastaa Erikan tyyliä. Hän on herkkä ihminen, mutta vetää yliampuvaa rietasta roolia. Sellainen tuntuu kajoavalta ja väkinäiseltä ja herättää lähinnä kiusaantuneisuutta ja sääliäkin.
Jos joku mies olisi tehnyt saman, kauhea metoo-älämölö olisi alkanut heti.
Vierailija kirjoitti:
Onpa junttia ja halpaa whitetrash-touhua. Uppoaa ainostaan persuihin tällanen tyylitön meno
Vassari ressukka sai tähänkin persut revittyä mukaan.Säälittävää.
En tiedä, kuka Ylellä valitsee euroviisuedustajat, mutta hänen musiikkimakunsa on jämähtänyt jonnekin 2010-luvun alkuvuosiin.
Kauheita ulisijoita ja hinkujia joka ainoa ilman pisaraakaan lahjakkuutta.
Taas pitää valita kokkareita ripulista, kun yrittää miettiä ketä äänestää ja kenen laulutaidottomuus ärsyttää vähiten.
Vierailija kirjoitti:
IL: Erika Vikmanilta hurja väite: UMK-video oli Youtubelle liikaa. Erika Vikman kokee, että Youtube on tehnyt kyseenalaisen sensuurin hänen musiikkivideolleen.
Erika tekee tällä väitteellään KATSOJIEN KALASTELUA. Eli jos ette diggaa artistia, niin älkää edes katsoko videota.
Ihan oikeasti Youtube sensuroi tätä videota. Huomasin jo itse ennen kuin Erika oli sanonut tuosta. Kaikki muut UMK-kappaleet löytyy helposti paitsi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äijä ainakin haukkuu Erikaa halventavilla nimityksillä. Ei kuolaa yhtään perään.
Heh, totta kai kuolaa ja juuri siksi haukkuu, erityisesti sinulle. Vanha totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti Youtube sensuroi tätä videota. Huomasin jo itse ennen kuin Erika oli sanonut tuosta. Kaikki muut UMK-kappaleet löytyy helposti paitsi tämä.
Sensurointi on oikein tehty tässä tapauksessa sivuston sääntöjen mukaisesti ja siinä on kyse videon sisällöstä. Ei siellä ihan kaikenlaista voi laittaa esitettäväksi.
Siirry Erika OnlyFans -sivustolle, sinne oikeastaan kuuluutkin.
Tuon hemmetin harpun lärvi kyllästyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama havainto. Ilmeisesti Youtube on mukautettu USAn raamattuvyöhykkeen arvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Areenalta tuon videon.
Ihan hirveä kappale ja Erika on niin epäeroottinen kuin vain voi olla, lähinnä halvan viiden euron sutturan oloinen.
Vanhakin jo. Nolo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensurointi on oikein tehty tässä tapauksessa sivuston sääntöjen mukaisesti ja siinä on kyse videon sisällöstä. Ei siellä ihan kaikenlaista voi laittaa esitettäväksi.
Jokainen voi itse valita, mitä katsoo, mutta on kyseenalaista, että demokratioissa piilotellaan asioita aikuisilta ihmisiltä. Valinta kuuluu ihmisille itselleen eikä millekään ylikansalliselle korporaatiolle.
Erikan seksikäs lookki ja olemus sekä uhkeat muodot kutsuvat luokseen. Erika näyttää niin hedelmälliseltä että tulis varmaan heti paksuksi.