Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

epämiellyttävä orgasmi?

Vierailija
17.01.2025 |

Onko kokemusta orgasmista joka on niin voimakas, että sattuu ja tuntuu jopa kipeältä? Vaimo sanoo, että välillä häneltä tulee niin voimakkaasti, että se ottaa kipeää ja sattuu päähän. Voi saada päänsärynkin ja usein ei voi jatkaa seksiä sen jälkeen.Joskus näitä tulee kun on ollut pidempi tauko seksistä tai jos käytetään voimakasta vibraa, joka saa hänet tulemaan nopeati ja rajusti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Joskus tulee voimakkaat krampit pyllyyn, se on sietämätön kipu. Onneksi niitä tulee harvoin. Minulla ei tule pää kipeäksi, pelkästään pylly. En tiedä mistä johtuu omalla kohdallani, voisiko olla esim. endometrioosista johtuvaa kipua.

Vierailija
2/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Joskus tulee voimakkaat krampit pyllyyn, se on sietämätön kipu. Onneksi niitä tulee harvoin. Minulla ei tule pää kipeäksi, pelkästään pylly. En tiedä mistä johtuu omalla kohdallani, voisiko olla esim. endometrioosista johtuvaa kipua.

Tuleeko tuo persekipu vain persepanon yhteydessä vai muutenkin? Eihän vaan perse ole revennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tuo persekipu vain persepanon yhteydessä vai muutenkin? Eihän vaan perse ole revennyt?

Ei tule, tulee ihan tavallisen yhdynnän tai itsetyydytyksen seurauksena. Ja on ihan todellinen vaiva, ei mikään vitsi. Olen koittanut googletella mistä johtuu, en ole löytänyt vastauksia tai vertaiskokemuksia. 

Vierailija
4/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan llihaksissa  voi olla ylikireyttä joka tekee tuon. Suosittelen käyntiä lantionopohjan lihaksistoon erikoistuneella fyssarilla. Vaimollani oli päässyt ylikireiksi ja ongelma poistui muutamalla käynnillä.

Vierailija
5/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni epämiellyttävä orgasmi on sellainen, että tuntuu kuinka olisi iso lasti lähdössä liikkeelle ja sitten valuukin vain vähän spermaa ja orgasmin tunne kuihtuu ennen kuin se on oikein alkanutkaan. Siitä jää tyydyttymätön olo toisin kuin orgasmista, jolloin lasti oikein räjähtää lentoon peniksen päästä.

Vierailija
6/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ratsastaa minulla ja alan laukeamaan, tulee vähän sellainen hätääntynyt olo, että tässä ollaan vaan kyydissä. Itse orgasmi on erilainen, sellainen "pakotettu", kuin itse "pökkimällä" tehty. Monesti olen kuullut että orgasmi "tuntuu liian hyvältä" tai nyt ensimmäistä kertaa että epämiellyttävältä. Mahtaako tässä olla jostain tällaisesta kyse?

Vierailija
7/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ratsastaa minulla ja alan laukeamaan, tulee vähän sellainen hätääntynyt olo, että tässä ollaan vaan kyydissä. Itse orgasmi on erilainen, sellainen "pakotettu", kuin itse "pökkimällä" tehty. Monesti olen kuullut että orgasmi "tuntuu liian hyvältä" tai nyt ensimmäistä kertaa että epämiellyttävältä. Mahtaako tässä olla jostain tällaisesta kyse?

Mulla tulee kaikkein voimakkaimmat orgasmit just noin. Sillai ikään kuin toinen tekee sen. Just esim. ratsastamalla tai suu- tai käsiseksissä. Kun huomaan, että alan mennä sen rajan yli, ettei orgasmia voi enää estää, yritän pysyä ihan liikkumatta. Välillä orgasmi aiheuttaa lähes spastisia kouristuksia. Se alkaa olla jo ihan siinä rajoilla, et tuntuuko enää hyvältä. Kumppanin mielestä tää on niin kuumaa ja kiihottavaa, et haluaa melkein aina lopettaa seksin jollain em. tavoista. Orgasmin jälkeen tuntuu, et kaikki lihakset on krampissa ja kestää jonkun aikaa, ennen kuin pystyn rentoutumaan. 

Vierailija
8/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap, jos et ole kerinnyt vielä laueta, niin panet vaimoasi vielä perseeseen, että laukeat itsekkin?

Vierailija
9/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustuuko bdsm:ssä niin sanotut pakotetut orgasmit myös siihen, että ne tuottavat myös kipua?

Vierailija
10/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perustuuko bdsm:ssä niin sanotut pakotetut orgasmit myös siihen, että ne tuottavat myös kipua?

Hyvä kysymys!

Vierailija
11/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kaikkein voimakkaimmat orgasmit just noin. Sillai ikään kuin toinen tekee sen. Just esim. ratsastamalla tai suu- tai käsiseksissä. Kun huomaan, että alan mennä sen rajan yli, ettei orgasmia voi enää estää, yritän pysyä ihan liikkumatta. Välillä orgasmi aiheuttaa lähes spastisia kouristuksia. Se alkaa olla jo ihan siinä rajoilla, et tuntuuko enää hyvältä. Kumppanin mielestä tää on niin kuumaa ja kiihottavaa, et haluaa melkein aina lopettaa seksin jollain em. tavoista. Orgasmin jälkeen tuntuu, et kaik

Sehän on tietty parasta, että vaimon tekemiset tuottaa laukeamisen eikä ole mitenkään omassa kontollissa. Ihan sama onko lypsänyt pillullaan vääjämättä tyhjäksi vaiko suuseksillä. 

Sama juttu vaimollekin, hyvin vedätettynä, kun oma kontrolli viety,  orgasmit ovat olleet jäätäviä.

Kannattaa ehdottomasti luovuttaa valta omista orgasmeista kumppanille. 

Vierailija
12/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiipäänsärky. Käytetään myös nimitystä ponnistuspäänsärky. Itselläni tulee joskus kova kipu päähän orgasmin yhteydessä. Olen nainen. Erityisesti jos pää on alaspäin ni näin saattaa käydä. 

Vierailija
13/16 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiipäänsärky. Käytetään myös nimitystä ponnistuspäänsärky. Itselläni tulee joskus kova kipu päähän orgasmin yhteydessä. Olen nainen. Erityisesti jos pää on alaspäin ni näin saattaa käydä. 

Mulla samanlainen joskus. Varsinkin kun laukeaminen pitkittyy eli on pitkään siinä rajoilla. Olen mies.

Vierailija
14/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotetut orgasmit wandilla tuntuu joskus epämiellyttäviltä. Varsinkin jos laukeamista viivytetään pari kertaa ja lopulta klittaa ärsytetään voimakkaasti ja pitkään samassa kulmassa. Orgasmi sinänsä on ihana. Sitä edeltävä vihlova ja pissan pidättelyä muistuttava tunne on jotain samanlaista kuin nenässä ennen aivastusta. N26

Vierailija
15/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee tämä lähes joka kerta krapulassa. Menee onneksi aika nopeasti ohi mutta hetkellisesti kipu on todella voimakas

Vierailija
16/16 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen aikaansaama orgasmi on naiselle aina vitutuksen ja päänsäryn aihe. Menee yksi valituksen aihe pilalle.