Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyödytön olo

Vierailija
16.01.2025 |

Tuntuu että oon ihan hyödytön. Iso tunne sisällä että pitäisi olla hyödyllinen, kouluttautua vaikka lähihoitajaksi niin olisi jotain miten voisin auttaa ihmisiä. Nyt mulla ei mitään hyötyä kellekkään. Perhe ja kaverit kyllä sanoi etten ole hyödytön mutta tuntuu ihan siltä. Haluaisin auttaa muita jotenkin että hyötyä. Monena päivänä tunnen ettei joku asia hyvin ja se on etten ole hyödyllinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks muut tunne itteensä hyödyttömäksi? Mut haluisitte olla hyödyllisiä 

Vierailija
2/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hyödytön kuin koijari.

Vierailija
5/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmänyt mikää huijari oo

Vierailija
6/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en koe itseni hyödyttömäksi. Minulla ei ole tarvetta olla kenellekään hyödyllinen paitsi itselleni. Muille voin myös toki olla, jos hinnasta sovitaan.

Vierailija
7/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole hyödytön ihmisenä, sinulla on varmasti paljon potentiaalia. Et vielä tiedä mitä haluat ja se on ihan ok. Älä kuitenkaan pelkästään kuuntele perhettäsi tai kavereitasi vaan mieti itse, millä tavalla haluaisit olla hyödyllinen? Onko juuri joku tietty koulu? Vapaaehtoistyö? Mistä pidät? Mitä osaat jo? Missä haluaisit vielä kehittyä? Mitä olet aina halunnut kokeilla mutta et ole jostakin syystä uskaltanut? Saatat pian kokea välähdyksen, joka johdattaa sinut sille tielle, jolle sinut on tarkoitettukin. Oman mukavuusalueen ulkopuolelle meneminen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin on välttämätöntä kehitykselle ja henkiselle kasvulle. 

Hyvää jatkoa tulevaan! 

Vierailija
8/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka Ossi Nymanin kirjoja, saat perspektiiviä. Ideologisesti työtön ja sitä rataa.

Osaathan lukea, ap?

Vierailija
9/9 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ajoissa nukkumaan. Pysy erossa päihteistä. Syö hyvin ja säännöllisesti.

Pidä kiinni arki lukujärjestyksestä. Opiskele tai käy töissä opintojen ohessa. Työpaikka on kaiken a ja o. Siellä saa sosiaalisia suhteita, käy lounaalla yhdessä työkavereiden kanssa. Ulkoile joka ikinen päivä. Kesällä ota aurinkoa klo 12-14 välillä, ilman aurinkosuojaa. 

Vaali päihteettömiä ystäviä. Säästä vähistäkin varoista puskuria itsellesi. Huolehdi, että rahasi riittävät.

Nauti elämästä, pienistä asioista. Halit siulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä