Sitä en ymmärrä miksi jotku kauniit tai komeat ihmiset ei lisäänny - Menee hyvännäköiset geenit hukkaan
Se on kuin heittäisit suvun hyvät geenit vessanpönttöön.
Kommentit (35)
Pinnallista ja narsistista, keskenkasvuisen puhetta ap:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja teinit pitävät ulkonäköä kaikkein tärkeinpänä asiana. Jos ihminen joskus henkisesti aikuiseksi kypsyy, niin ymmärtää hän jo vähän muidenkin arvojen päälle. Kaikki ei koskaan kypsy.
tää on niin totta. Sitä olettaisi, että kun ihminen tulee sinne 50-60 vuoden ikään ja yli tuon, niin kypsyisi aikuiseksi. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisetkin vanhemmat voivat tehtailla rumaa jälkikasvua ja se ei ole riittävä kriteeri (paitsi debiileille, kuten ap).
Joo. Äitini oli kaunis ja isäni komea, mutta minusta tuli ruma. Toisaalta menin naimisiin komean miehen kanssa ja sain kauniita lapsia. Heistä toinen on kuollut ja toinen on vela, joten se siitä.
Meidän isä ja äiti on todella upeita ihmisiä ja heidän nuoruuskuvat ja hääkuva on just sellanen hollywood juttu. Minulla on isosisko ja pikkuveli. Minun sisko sanoi kerran, että hän uskoo siihen, että kolmas kerta toden sanoo, kun veljemme on saanut ne kaikki supergeenit. Hän on hyvännäköinen ja aina ollut tyttöjen suosikki poika. Olin siskoni kanssa samaa mieltä. Miten tohon yhteen pentuun on mennyt kaikki ne hyvät geenit.
Tämä piloille mennyt maailma kaipaisi enemmän älykkäiden kuin kauniiden ihmisten geenejä.
Voi aloittaja, kunpa elämä olisikin noin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
olihan joku 72v suomen mummo lähettänyt feikki brat bitille 800000e kun kuvitteli että juuri häntä himoitsee,
Suomen mummo on housuissas, Ranskassa oli tämä mummo.
Koska meillä on parempaakin tekemistä.
Pilvi kirjoitti:
Vielä ulkonäköperimää huomattavasti tärkeämpää on persoonallisuus- ja lahjakkuusperimä. Oikeastaan sanoisin niiden olevan paljonkin tärkeämpiä kuin pelkkä ulkonäkö. Kaunis tai komea voi olla ulkoisesti kultaa, mutta myös persoonaltaan psykopaatti tai esim. luonnostaan hidas oppimaan.
Tärkeintä on näyttää kiireiseltä ja seksikkäältä.
...ja jotkut peikot makaavat haarat levällään koko hedelmällisen aikansa.
Eikä olisi niin paljon geneettisiä vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisetkin vanhemmat voivat tehtailla rumaa jälkikasvua ja se ei ole riittävä kriteeri (paitsi debiileille, kuten ap).
Joo. Äitini oli kaunis ja isäni komea, mutta minusta tuli ruma. Toisaalta menin naimisiin komean miehen kanssa ja sain kauniita lapsia. Heistä toinen on kuollut ja toinen on vela, joten se siitä.
Meidän isä ja äiti on todella upeita ihmisiä ja heidän nuoruuskuvat ja hääkuva on just sellanen hollywood juttu. Minulla on isosisko ja pikkuveli. Minun sisko sanoi kerran, että hän uskoo siihen, että kolmas kerta toden sanoo, kun veljemme on saanut ne kaikki supergeenit. Hän on hyvännäköinen ja aina ollut tyttöjen suosikki poika. Olin siskoni kanssa samaa mieltä. Miten tohon yhteen pentuun on mennyt kaikki ne hyvät geenit.
Meillä taas kaksi ensimmäistä on terveitä, kolmannella on pari sairautta. Eli ei toiminut noin meidän perheessämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa ihan hyvännäköiset vanhemmat, etenkin isä on tosi komea, sellainen jykeväleukainen, miehekäs, klassisen komea. Äiti on nuorempana etenkin ollut nätti ja siro.
No sitten minä. Olisin tosi komea mies, mutta valitettavasti olen nainen... Perin isän voimakkaan leuan ja hartiat. Samoin siskoni. Jos meillä olis veljiä, niin he olis varmaan tosi komeita. Valitettavasti hyvännäköisen miehen geenit perittynä tytöille ei ollutkaan niin hyvä lopputulos..
Tämäkin on yksi kapea-alainen ja ylisimppeli katsomus edistää eliittiä hyödyttäviä pronatalistisia tavoitteita (+ ylivaltaa).
Kauniiden vähättely on yleistä. Kaunis ei muka voi olla älykäs. Ja mitä rumempi, sen älykkäämpi.
Esim. blondivitsit ovat syntyneet kateudesta.