G:Minkä ikäisenä korvikset tyttärillenne? Entä itsellenne?
Miksi juuri silloin?
Kommentit (16)
Jos rupeaa niitä jossain vaiheessa haluamaan, niin sitten ehkä, mietitään ensin. On jo kuitenkin niin iso, että voisi niiden kanssa pärjätä.
Itse sain noin 11-vuotiaana, kun sain tuttavalta lahjaksi korvakorut. Äiti kysyi, haluaisinko reiät ja halusin sitten.
esikko sai 5-vuotiaana. Itse tahtoi ja oli pyydellyt pitkään. Kuopus täyttää nyt 5 eikä ole korviksia edes pyydellyt, enkä aio ehdotellakaan. Vaikkei ottaisi ikinä niin hyvä niin, itse saa päättää.
Muuten on kyllä tosi prinsessa. Mielenkiintoista nähdä muuttaako mieltään ja milloin. On kyllä tosi varma ettei halua niitä, monilla hänen kavereillaan kuitenkin on jo korvikset.
Tytöt saaneet 1v lahjaksi. Toinen sai kummiltaan ja toiselle hommasin itse.
Lapselle sitten kun haluaa, 3v on kuitenkin minimi, sitä aikaisemmin EI tule kuuloonkaan, ystäväni laittoi 4kk lapselle kun on niin mageet :(
Tytär on nyt 5v, eikä ole vielä pyytänyt. Niiden aika tulee joskus kouluiässä, ehkä ei vielä ekaluokalla.
sai sit ku täytti just sen neljä.
Nyt on kahdeksan ja mitään ongelmia ei oo ollut.
Ite sain ekalla luokalla ollessani.
Mutta ei ole kyllä vielä äidilläkään, kohta 32 v!! :) Nyt ajattelin ottaa.
Saa sitten kun on sopivan ikänen, en vielä tiedä mikä se ikä tulee olemaan.
Itse en oikein tajua sitä että laitetaan vauvoille tai tosi nuorille siks että on omasta mielestä niin söpöt tai jotain.
Tyttäreni 4v ei halua pitää edes lelukorviksia kun ne sattuu. Olen kertonut että laittaminen sattuu eikä asiasta ole sen jälkeen puhuttu. Ei sillä ettenkö antaisi jos kovin haluaisi, mutta oman somistamis ilon vuoksi en lähde lapselleni kipua tuottamaan.
Oma tytär halusi 10-vuotiaana ja sai silloin