Miehet miten käsitätte sanon muodokas
Esim jos joku tinderissä kertoo olevansa muodokas?
Kommentit (46)
Läski jolla hyvä tuuri siinä mihin läski kertyy
Massaa on rinnoissa, perseessä ja reisissä. Vyötärö on kuitenkin selvästi lantiota kapeampi.
Ennen se oli tyyliin tiimalasi.
Nykyään rantapallo
Vähän tämmöinen tamma. On leveä lantio, uuma ja puskurit. Toinen vaihtoehto on muodoton laihat tai rutkasti ylipainoinen.
Pyöreähkö kroppa, jossa on täydelliset muodot niin edessä kuin takana
Sara Jay on muodokas! Mutta suurin osa naisista, joita olen elämäni aikana tavannut, eivät olleet muodokkaita. Olivat reippaasti ylipainoisia, eivätkä näyttäneet mitenkään seksikkäiltä, toisin kun Sara Jay.
Isot kannut, kapea vyötärö ja pyöreä perce.
Siis ei läski.
Sara Jaylla on lattapylly vaikka muotoja hänellä on. Muuten aika lahna.
Jos nainen sanoo noin, niin se tarkoittaa läskiä. Miehet kun sanoo "muodokas", niin se on suunnilleen tiimalasivartalo. Eli mukavan pyöreä peppu (ei mikään nykymuodin mukainen jätti), hoikka vyötärö ja mukavan kokoiset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Sara Jay on muodokas! Mutta suurin osa naisista, joita olen elämäni aikana tavannut, eivät olleet muodokkaita. Olivat reippaasti ylipainoisia, eivätkä näyttäneet mitenkään seksikkäiltä, toisin kun Sara Jay.
Silikonia tungettu joka paikkaan...
Tuntuipa hyvältä lukea näitä. Et muodokas ei olisikaan läski. Itse nuorehko äiti ja yläosaa, lantiota on. Mutta, myös vyötäröa. Bmi on vielä yli 30:n.
Rintamus, vyötärö ja lantio erottuvat toisistaan selvästi. Jos vielä alaraajoista hahmottaa reidet ja sääret, niin alkaa olla muodokas paketti koossa.Mutta jos kaikki on yhtä tasapaksua hormoniporkkanaa, niin ei oikein silmää viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tarkoittaa myös pluskokoista.
Eikös tuo ole naisten kiertoilmaisu läskille? Tai no, onhan pallokin muoto.
Muodokas on kaunis, varsinkin jos tuo muotonsa esiin. Lihavat ovat eri asia. Naisella kuuluu olla muotoja ja pehmeyttä. Luurangot inhottavat.
Erika on muodokas.
Joku lihava ei ole muodokas vaan lihava. Ihan samalla tavalla kuin "lihaksikas nallekarhumies" on lihava eikä lihaksikas.
Isot tissit, leveät lanteet, kapea vyötärö.
No niin. Nyt rupesi tekemään mieli naista. :(