Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä suhde miehen eksään

Vierailija
16.01.2025 |

Tapasin mieheni, kun olimme molemmat nelikymppisiä. Hänellä oli/on kaksi lasta aiemmasta liitosta. Lapset asuvat meillä joka toinen viikko ja he ovat tosi mukavia ja lahjakkaita lapsia. Itse olen tarkoituksella lapseton.

Lasten äiti on ihana. En tiedä miten muuten häntä kuvailla. Hän on ihminen, josta huokuu sellainen tietynlainen inhimillinen lämpö. Mä tykkään tosi paljon miehen ja hänen eksänsä lapsista, ja olen tosi iloinen, että heillä on niin hyvä äiti. Hän on kaunis ja menestyvä (oma yritys). Heillä on läheinen sukuyhteys myös täteihin ja isoäitiin, ja se koko porukka tukee toisiaan ja pitää toistensa puolta. Ja muhun, ulkopuoliseen, he on suhtautuneet todella ystävällisesti. Mulla itsellä ei ole kovin iso eikä läheinen suku, ja näiden miehen eksän sukulaisiin tutustuminen on antanut minulle ne siskot ja tädit mitkä minulta itseltä on puuttunut.

Tämän aloituksen pointti? Ehkä se, että näinkin se voi olla. Täällä on usein niitä aloituksia, missä nyksän eksä koetaan ongelmaksi, tai nyksän lapset jotenkin haittaavat elämää. Niin ei tarvitse olla. 

Muita joilla sama tilanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva lukea positiivinen juttu. Itsekin olet varmaan ihana persoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Kannattaa tonkaista kuitenkin edes vähän sitä miksi näin super ihanasta-inhimillisestä ja todella kauniista sekä lämpimästä ihmisestä mies on eronnut. Kun on yhteiset lapsetkin, niin ihan mitätön juttu taustalla ei voi olla. Joko mielikuva miehestä tai exästä, tai ehkä molemmista, on sinulla nyt väärä. Kysyttäessä näihin saa kaunovastauksia, että on kasvettu erilleen ja yhteistä aikaa ei ollut ja blaa blaa ja blaa. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Jotain rumaa siellä taustalla aivan varmasti on.

Vierailija
4/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Kannattaa tonkaista kuitenkin edes vähän sitä miksi näin super ihanasta-inhimillisestä ja todella kauniista sekä lämpimästä ihmisestä mies on eronnut. Kun on yhteiset lapsetkin, niin ihan mitätön juttu taustalla ei voi olla. Joko mielikuva miehestä tai exästä, tai ehkä molemmista, on sinulla nyt väärä. Kysyttäessä näihin saa kaunovastauksia, että on kasvettu erilleen ja yhteistä aikaa ei ollut ja blaa blaa ja blaa. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Jotain rumaa siellä taustalla aivan varmasti on.

No joo. Siinä voi olla liikaa alkoholinkäyttöä taustalla (miehen taholta, ei eksän). 

ap

Vierailija
5/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Mies ja exänsä ihania, kuten lapset myös. Mies ja exä yhdessä päättivät suhteen, koska eivät sopineet enää parisuhteeseen. Nyt molemmat onnellisesti uusissa suhteissa. 

Vierailija
6/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa MAHTAVAA, sulla on käynyt flaksi, iloitse siitä! En usko, että löydät kovin monta kohtalotoveria täältä tosin.

Vierailija
7/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama

Vierailija
8/8 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama