Mieheni on romantiikan ja seksin tappaja
Miehet eivät useinkaan ymmärrä, että he ovat parisuhteen heikoin lenkki ja myrkyttäjä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Annoin sinulle vielä yhden tilaisuuden vastata kysymykseen asiallisesti, ja senkin sinä mokasit. Osoitat todeksi aloittajan epäilykset miesten heikosta laadusta, jos vielä kaipaisimme lisätodisteita. Riittää, nyt voit olla hiljaa.
Luulin 11min ajan, että ymmärsit lopettaa mäkätyksen.
Voin vastata asiallisesti!
Miehet ei kysy neuvoja turhissa pikkujutuissa, joista ne selviää, kun näkee hieman vaivaa ja käyttää omia aivoja. Näillä haasteilla miehet kehittävät vahvistavat itseään, jotta voivat yhdessä pyörittää koko planeettaa naisten mäkättäessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, kun olet ajanut harhaan, ennen gps:ää, pysähdyitkö kysymään ohikulkijalta neuvoa? Kun etsit kaupassa tuorehiivaa tai ristikkoavaimia, kysyitkö myyjältä missä ne ovat? Kun mokasit jauhelihakastikkeen teossa, kysyitkö nöyränä neuvoa osaavammalta kokilta? Kun et osannut käyttää naulapyssyä, pyysitko neuvoa mieskaveriltasi? Kun sait tyttöystävän suuttumaan, kysyitkö mitä teit väärin ja otit neuvosta vaarin ja seuraavalla kerralla teit toisin?
Moni mies EI pysty kysymään neuvoa tai ottamaan neuvoja vastaan. Aika säälittävää, että kysymykseen vastaamisen sijaan alat puhua naisten vioista. Osoitat liian täydellisesti, että ongelma olet sinä.
Kulta, kun sanon sulle että lopeta mäkätys, lopetatko mäkätyksen?
Kulta. Minusta tuntuu aivan siltä kuin sinä mäkättäisit. Koen todella vaivaannuttavana sen seikan, että minusta tuntuu aina siltä, että kitiset aivan turhista asioista.
Minulla on sellainen tunne, että yrität hallita jokaista asiaa elämässäni ja mielestäsi teen kaiken aina väärin, sen takia kun vaan teen asiat eri tavalla kuin sinä tekisit.
Vierailija kirjoitti:
Kulta. Minusta tuntuu aivan siltä kuin sinä mäkättäisit. Koen todella vaivaannuttavana sen seikan, että minusta tuntuu aina siltä, että kitiset aivan turhista asioista.
Minulla on sellainen tunne, että yrität hallita jokaista asiaa elämässäni ja mielestäsi teen kaiken aina väärin, sen takia kun vaan teen asiat eri tavalla kuin sinä tekisit.
Mäkämäkämäkä... :D
Ei kannata ryhtyä eikä yhtyä miehiin lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ryhtyä eikä yhtyä miehiin lainkaan.
Ei kannata yhtyä, eikä ryhtyä mihinkään.
Ilman miehiä, ei olis mitään. No ehkä nättejä verhoja ja kivoja koristetyynyjä, mutta ei taloa mihin niitä laittaa, eikä varaa niitä ostaa.
Saksita vaan ihan rauhassa, se varmaan tuntuu tosi hyvältä.
Mulla olisi ap sulle yksi erittäin oleellinen kysymys. Miksi helvetissä elät miehen kanssa, joka pilaa elämäsi?
Oletko jokin va jakki vai idi ootti?
Ja miksi yleistät oman ongelmasi kaikkiin miehiin? Vähän sama, kun minä sanoisin, että kaikki kaltaisesi naiset ovat lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi ap sulle yksi erittäin oleellinen kysymys. Miksi helvetissä elät miehen kanssa, joka pilaa elämäsi?
Oletko jokin va jakki vai idi ootti?
Ja miksi yleistät oman ongelmasi kaikkiin miehiin? Vähän sama, kun minä sanoisin, että kaikki kaltaisesi naiset ovat lesboja?
Eikö ne sitten muka ole? Saletisti on lepakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleistys, mutta ei vailla todellisuuspohjaa.
Miesten ongelma yleensä #eikaikkiblaablaa on kyvyttömyys ottaa vastaan palautetta ja korjata toimintaansa sen perusteella. Omassa suhteessani minä (N), toteutin kyllä mieheni toiveita, mutta hän ei ollut halukas ottamaan huomioon minun toiveitani.
Miksi mies vihaa niin paljon neuvotuksi tulemista? Kertokaa, miesmammat!Mieheni nousee takajaloilleen välittömästi, siis VÄLITTÖMÄSTI, mikäli häntä neuvoo tai ohjeistaa johonkin jonka minä selkeästi tiedän ja tunnen paremmin. Hän saattaa jopa poistua kotoa useaksi tunniksi, mutta hän haluaa, että minä alistun hänen neuvoilleen ja kun en sitä todellakaan tee, niin jälleen hän on TAKAJALOILLAAN. Järkyttävä tapaus !
Siinä on sellainen umpisolmu, jota ei avaa Houdinikaan! Kaksi jäärää neuvoo toisiaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleistys, mutta ei vailla todellisuuspohjaa.
Miesten ongelma yleensä #eikaikkiblaablaa on kyvyttömyys ottaa vastaan palautetta ja korjata toimintaansa sen perusteella. Omassa suhteessani minä (N), toteutin kyllä mieheni toiveita, mutta hän ei ollut halukas ottamaan huomioon minun toiveitani.
Miksi mies vihaa niin paljon neuvotuksi tulemista? Kertokaa, miesmammat!
Se on yleistys ja vailla todellisuuspohjaa.
Miksei se mies ole taaskaan voinut tiskata ja viedä roskia ulos? On saatana vaan mannut sohvalla koko päivän kalsarisillaan. Sitten pitäis vielä kiihottua, kun se tulee lämpimään ja nuolemaan. Yökötys koko mies 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mies ole taaskaan voinut tiskata ja viedä roskia ulos? On saatana vaan mannut sohvalla koko päivän kalsarisillaan. Sitten pitäis vielä kiihottua, kun se tulee lämpimään ja nuolemaan. Yökötys koko mies 🤮
Kiihottaako tiskaaminen oikeasti naisia?
Voiko sen tehdä tiskikoneella?
Seksintappaja on aina hän, joka haluaa vähemmän. Romantiikan tuhoaa hän, joka näkee vähemmän vaivaa kumppaninsa vuoksi.
Mun ämpäri on saatananmoinen mäkättäjä.
Annoin sinulle vielä yhden tilaisuuden vastata kysymykseen asiallisesti, ja senkin sinä mokasit. Osoitat todeksi aloittajan epäilykset miesten heikosta laadusta, jos vielä kaipaisimme lisätodisteita. Riittää, nyt voit olla hiljaa.