Sanna Marinin epäilty vainoaja uhkasi r***kauksilla ja ta****isella exäänsä ja lasta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9888d74d-d65f-4a98-8631-df841db9a1c2
Siis hyi helvetti mikä kuvotus taas
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti meni Sannan keissi oikeuteen. Kristankin juttu pian oikeudessa. Tallisen tallaajan jutut käsitetllään sitten josku, jos nyt edes käsitellään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1439d37-eef7-4845-a503-8271c2868…
Ei tavallista tallaajaa kohtaan tehhtyjä rikoksia edes esitutkita, haha.
Ei lähäriä varten tehdä mitään laajaa esitutkintaa. Ei se ole rikosoikeudenkäynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti meni Sannan keissi oikeuteen. Kristankin juttu pian oikeudessa. Tallisen tallaajan jutut käsitetllään sitten josku, jos nyt edes käsitellään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1439d37-eef7-4845-a503-8271c2868…
tsytskovitsin jutussa meni kuitenkin kolme vuotta. onko tää joku salajuoni?
itse oon kyllä sitä mieltä että vallankäyttäjiin, erityisesti poliittisessa motiivissa kohdistuneet rikokset tulis saada erityiskohtelua. samoin kuin virkamiehiin kohdistuneet rikokset
Lähärit tehdään aina kiireellisinä. Ilmiselvistä syistä.
Mies kertoi ettei ole tehnyt mitään, pakkohan se on uskoa kun kerran näin sanoo.
Mitä tämä mies tekee työkseen? Työhöntulotarkastuksen jälkeen alkoi vainoamaan työterveyshoitajaa ja vaati tätä seurustelemaan kanssaan jotta saa 100 000 euron arvoisen Bmw:n.
Missä ollut tieto, että muslimi?
Onko nimee vieläkää missään ja ylemmille et blurratuis kuvis vähä viitettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kyseessä tämän palstan tyyppi, jolla on pakkomielle Sannasta.
Tarvitsi tulkin oikeudessa. Tuskin kirjoittelee mammapalstalle suomeksi tai edes länsimaisin kirjaimin.
Kirjoitteli vainoamalleen työterveyshoitajalle suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ollut tieto, että ulkomaalainen muslimi?
Vai onko tää teidän omaa keksintöä?Iltalehden sivuilla kuvia. Naama plurrattu mutta näkee käsistä, että tummapaahtoinen moniosaaja.
Uskonnosta kuva ei kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tuonkin ahmedin voisi vaan laittaa veneeseen ja laittaa takas mistä tullutkin, halvemmaksi tulis
Täysin samaa mieltä, nyt tämä ahmedi vainosi vaan väärää naista, kaikista suomen naisista sanna marin... :) :) :) eipä ole mikään ruudinkeksijä tämäkään ahmedi...
Kyseessä ei ole Ahmedi vaan özgyn kötzgyn
Vierailija kirjoitti:
Onko nimee vieläkää missään ja ylemmille et blurratuis kuvis vähä viitettä
On minfossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko tää teidän omaa keksintöä?Iltalehden sivuilla kuvia. Naama plurrattu mutta näkee käsistä, että tummapaahtoinen moniosaaja.
Siis teillä ei ole mitään muuta todistetta? Aika moni suomalainenkin noin tumma.
Mulle sinänsä ihan sama, mutta tää alkaa olla jo teiltäkin naurettavaa. Mä luulin, että joku selvittänyt somesta..
Jos kyseessä ei ole moniosaaja, sinulla ei pitäisi olla mitään syytä haukkua Sannaa ja asiasta keskustelevia r a s i s t e i k s i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kyseessä tämän palstan tyyppi, jolla on pakkomielle Sannasta.
Tarvitsi tulkin oikeudessa. Tuskin kirjoittelee mammapalstalle suomeksi tai edes länsimaisin kirjaimin.
Kirjoitteli vainoamalleen työterveyshoitajalle suomeksi.
Tunnetko montakin suomea äidinkielenään puhuvaa jotka käräjillä tarvitsee tulkkia, vai onko tämä kaveri ensimmäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä ei ole mitään muuta todistetta? Aika moni suomalainenkin noin tumma.
Mulle sinänsä ihan sama, mutta tää alkaa olla jo teiltäkin naurettavaa. Mä luulin, että joku selvittänyt somesta..Hänen vieressään oikeudenistunnossa istunut arabiankielen tulkki viittaisi tähän.
Ei ole kerrottu minkä kielen tulkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sinänsä ihan sama, mutta tää alkaa olla jo teiltäkin naurettavaa. Mä luulin, että joku selvittänyt somesta..Hänen vieressään oikeudenistunnossa istunut arabiankielen tulkki viittaisi tähän.
Oletko varma että miehellä oli arabiankielinen tulkki?
Vierailija kirjoitti:
Joku pahasti MT-ongelmainen tapaus varmaan.
Aloittaja on terve ja aloitus perustuu faktoihin?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei saa suomimiehen munaa jököttämään niin kuin se, kun tumma mies ahdistelee suomalaista kaunista menestyvää vasemmistolaista tai vihreää naista. Olette te naurettavaa sakkia. Ei voi muuta sanoa.
Eli tämäkin on vain valkoisen heteromiehen syytä, vaikka tekijänä on Özaydin Onur. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerrottu minkä kielen tulkki.
Todennäköisesti niitä kuuluisia suomi-suomi- tulkkeja joita käräjillä pyörii harvakseltaan 😂
Lähestymiskielto ei auta mitään! Mitä konkreettista hyötyä sellaisesta on? Ei niin mitään tällaisiin häiriköihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnosta kuva ei kerro mitään.
Asenne naisia ja omaa lastaan kohtaan kertoo kaiken.
Lähestymiskieltoa haetaan käräjäoikeudelta, kirjallisesti tai suullisesti.
Heti voimaan tulevan väliaikaisen lähestymiskiellon voi määrätä pidättämiseen oikeutettu virkamies eli päällystöön kuuluva poliisi tai syyttäjä tai käräjäoikeus. Kieltoa hakiessa tulee kertoa:
minkälaisen uhan tai häirinnän kohteeksi on joutunut tai joutumassa
kenen taholta koetaan uhkaa tai häirintää
käsitys häirinnän jatkumisesta tai rikoksen uhasta vastaisuudessa
onko asiassa todistajia tai todisteita
Lähestymiskieltohakemus käsitellään käräjäoikeudessa kiireellisenä. Kieltoa määrätessään käräjäoikeus arvioi rikoksen tai häirinnän vaaran aina tapauskohtaisesti. Asiassa esitetty selvitys käydään läpi, molempia osapuolia ja mahdollisia todistajia kuullaan. Perusteina ovat olosuhteet, henkilön oma uhkakokemus sekä mahdollisten todistajien kertomukset.