Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka on joutunut kodittomaksi työttömyyden takia?

Vierailija
16.01.2025 |

Eli on vaikka opiskellut alaa ja sitten kukaan ei palkannut niin joutunut kodittomaksi kadulle köyhyyteen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kodittoman oon tuntenu mut sekin on aika monimutkanen tilanne koska tää ihminen itse tavallaan halusi sitä ja edesauttoi sitä omalla toiminnallaan siis ihan tietoisesti hän tykkäsi elää erilaista elämää kuin muut. Mun käsittääkseni tässä valtiossa ei pitäisi joutua kodittomaksi ellei itse ihan oikeasti tahdo sitä

Vierailija
2/5 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Serkullani oli yritys, joka teki konkurssin. Asunto meni myyntiin velkojen takia ja irtainkin oli pakko myydä. Käytännössä ei juuri jäänyt muuta kuin vaatteet päälle. Koska oli ollut yrittäjä ei saanut työttömyyskorvausta ja muutkin korvaukset evättiin. Yritti saada töitä, asui silloin olohuoneemme sohvalla, kukaan ei palkannut kun oli konkurssin stigma. Lopulta alko juoda murheeseen ja me ei jaksettu sitä että kotona oli joku känninen. Sanottiin että jos juominen ei lopu, tänne ei ole tulemista. Tästä suuttuneena lähti, asui kadulla. Paleltui lopulta hengiltä. 

Vierailija
4/5 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu kodittomaksi niin se johtuu enemmän siitä että on ostanut viinaa tuki ja vuokra rahoilla ettei ole voinut vuokraa maksaa. Olen ollut työtön pitkään mutta olen aina vuokran ja laskut maksanut ja silti olen pärjännyt hyvin. Olen tehnyt myös pikkuhommia aina. Jollain tutulla on aina ollut töitä päiväksi tai viikoksi. Kyllä töitä saa aina kun vaan kysyy töitä kaikilta joten vuokra rahat saa kyllä kasaan jos ei ole laiska. Olen ostanut jopa veneen työttömyysrahoja säästämällä.

Vierailija
5/5 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen työsuhde asunto miinaan mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi