Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herääminen joka päivä samaan aikaan, toimiiko?

Vierailija
16.01.2025 |

Mulla ei toimi. Viikonloppuisin saatava nukkua pidempään, arkena kello soi 6.15. Lomalla rytmi muotoutuu aina myöhemmäksi ja nukun paremmin. Arkena valvon aamuyöt 90% öistä. 

En nuku siis aamuyöllä, vaikka heräisin aina klo 6.15.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä tai masennusta? Menetkö riittävän ajoissa nukkumaan?

Vierailija
2/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iltavirkku pysty luontaista rytmiään muuttamaan. Herätyskellon soitava joka jumalan aamu jos haluaa herätä aina samaan aikaan, mutta unet voi toki jäädä vajaiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko stressiä tai masennusta? Menetkö riittävän ajoissa nukkumaan?

Vaihdevuodet. Ei sen kummempaa stressiä enkä ole masentunut. 

Vierailija
4/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii ja ei toimi... Viikonloppuisin saatan useinkin herätä aiemmin kuin arkena, jolloin saatan herätä vasta kun herätys soi. Mikähän logiikka tässäkin?

Vierailija
5/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ei, vaikka joka aamu väkisin vääntäytyy ulos niin nukahtamisaika ei aikaistu juurikaan, jatkuva väsymys.

Vierailija
6/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toimi. Menen kyllä nukkumaan suurin piirtein samaan aikaan viikonloppuisinkin, mutta nukun la ja su aamuina 2-3 tuntia pidempään kuin arkena, eli herään kahdeksan ja yhdeksän välillä. Mulla on siis univelkaa, mutta minkäs teet, kun aika hankalaksi menisi harrastusten ja kotitöiden kanssa jos menisin nukkumaan joka ilta klo 20.00. Enkä kyllä tiedä että nukuttaisiko vielä edes tuohon aikaan. Luultavasti ei, ei ainakaan niinä päivinä kun on käynyt urheilemassa. 

Vierailija
7/7 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii. Herään joka ammu kl 6.00. Jossain vaiheessa alkaa väsymystä kertyä että nukahtaa illalla automaattisesti. Mutta jos siitä lipsuu niin ei toimi.

Millainen unen tarve sulla on (tunneissa).