Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö teidän eskarissa, että loskakelissä on hyvä vedenkestävä haalari?

Vierailija
16.01.2025 |

Eikä siis tarvitse erikseen kuravaatteita? Lapsi vaihtoi vuodenvaihteessa toiseen eskariin ja tämä käytäntö muuttui ihan toiseksi. Toisessa eskarissa eikä itse asiassa edeltävänä päiväkotivuotenakaan ei tarvittu lainkaan kuravaatteita, jos ei itse niitä halunnut sinne viedä. Nyt tässä uudessa heti jos on nollassa tai yli, kaikki pukee kurahousut ja kurahanskat riippummatta siitä, millainen puku on alla. Kyseessä hieman omapäinen pian 7 täyttävä, joka ei yhtään tykkää noista, eikä ole pitkään aikaan käyttäntykään, niin tässäpä on hieman totuteltavaa. Henkilökunta on kyllä tosi mukavaa, mutta toisaalta tekivät aika selväksi, että tässä ei ole neuvoteltavaa, että pitäisi vaan saada sujumaan ne pukemiset.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Meillä samat säännöt kuin teidän "uudessa" paikassa.

Vierailija
2/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, haalarihullu on taas ryöminyt kiven alta esiin jankuttamaan fetissistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan atomaattisesti aina nollakelissä kuriksia, mutta jos on märkää tai kuraa, sitten kyllä laittavat ja kaikille

Vierailija
4/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei olis tullu mieleenkään vedenkestävä haalari märällä kelillä, kun se kuiten olis jotenkin märkä ja me riisuttiin kurahousut kun autolla kuiten hain. 

Vierailija
5/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kurahousut on vaan luojan lykky. Pysyy haalari puhtaana ja ehjänä, kurahousut voi nopeasti suihkuttaa puhtaaksi ja kuivuvat nopeasti seuraavalle ulkoilulle. Haalariakin tarvitsee pestä vähemmän.

Vierailija
6/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä niiden pitäisi pitää tarkkaa kirjaa kenellä millainen haalari ja kuka tarvitsee kurahousut ja kuka ei ?

Paljon helpompaa kaikille, että on samat säännöt kaikille.

Vierailija
7/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, miksi ei tykkää? Onko liian pienet? Liikaa vaatetta alla?

Vierailija
8/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää että toimitaan niiden ohjeiden mukaan mitä on saatu? Ei ne ole kiusaksi vaan helpottaa arkea lasten kanssa, kun on selkeät säännöt ja henkilökunta tietää myös miten toimia.

Vierailija
9/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kotona tarvitse pukea, otat mukaan ja henkilökunta hoitaa tän asian lapsen kanssa. Muutenkin yritä mahdollisimman vähän viihtyä siellä esikoulun tiloissa, aamulla halit ja heipat ovella, lapsi osaa jo toimia itse, lapsi tarvitsee valmiuksia tulevaan kouluun joita nyt on hyvä alkaa opettelemaan.

Vierailija
10/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää että toimitaan niiden ohjeiden mukaan mitä on saatu? Ei ne ole kiusaksi vaan helpottaa arkea lasten kanssa, kun on selkeät säännöt ja henkilökunta tietää myös miten toimia.

Ohjeethan oli muuttuneet verrattuna edelliseen. Mun mielestä ymmärrettävää, että kestää vähän aika tottua siihen että pitää lisäkerros pukea.

Vierailija
11/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ainakin oli kuriksissa kun hain, Etelä-Suomi.

Vierailija
12/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kurahousut on vaan luojan lykky. Pysyy haalari puhtaana ja ehjänä, kurahousut voi nopeasti suihkuttaa puhtaaksi ja kuivuvat nopeasti seuraavalle ulkoilulle. Haalariakin tarvitsee pestä vähemmän.

Mä en kans ymmärrä äitejä jotka valittaa. Vanhempien hommia se helpottaa, kun vaatteet pysyy puhtaana kurahousujen alla.

Vierailija
13/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei olis tullu mieleenkään vedenkestävä haalari märällä kelillä, kun se kuiten olis jotenkin märkä ja me riisuttiin kurahousut kun autolla kuiten hain. 

Kai tässä joku logiikka oli, vaikka en ymmärtänytkään: "ei olis tullu mieleenkään vedenkestävä haalari märällä kelillä"

Vierailija
14/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa no minä olen pitänyt itsestään selvänä että kuravaatteet nimenomaan tuollaiseen käyttöön tarkoitettu, mutta voin olla väärässäkin

Vierailija
15/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi asiallisesti jutella tätien kanssa siitä että on uusi asia tämä lapselle ja sen takia hankalaa. Älä kritisoi heidän käytäntöään, vaan muotoile niin, että haluatte noudattaa sääntöjä, mutta vaatii vielä harjoitusta? Varmaan kertovat vinkkejä, ehkä miten kannattaa toimia?

Vierailija
16/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiä, mut jos on puhdasta lunta eikä kuraa, miksi silloin tarvittaisiin kuriksia? ?

Vierailija
17/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaileeko tämä vikapää itselleen, kaiken lisäksi🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
18/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, haalarihullu on taas ryöminyt kiven alta esiin jankuttamaan fetissistään.

Niinpä.

Poistoon heti!!

Vierailija
19/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen ehkä tarvii mutta terve 6-7 vuotias kyllä pysyy pystyssä eikä kaatuile eikä myös kaivele enää kuoppia tai leiki ämpäreillä. Terveet lapset syö veitsellä haarukalla ja ihan itse kuin käyttäytyy. 

Vierailija
20/120 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisten eskari vai ???  On nähty isoilla pojilla farkkulappuhaalarit  tulee vähän mieleen kehitysvammaiset. No nähty tytöllä pojan vaatteet et riippuu miten kahelit vanhemmat on. Onhan poikia joilla hame. On niitäkin jotka ei osaa itse syödä ollenkaan laitoksissa. Käykö paljon laskettelemassa ja mikroauto radalla ja hiihtää kuin luistelee. Käykö uimassa joka viikko. Osaako puhua . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi