Emmekö voi enää asua kotipaikkakunnalla, kun mies menetti maineensa?
Hankala ja ihan outo tilanne. En avaa asiaa enempää, kun se on arka. Mutta joka tapauksessa mieheni kokee menettäneensä maineensa niin pahasti, ettei voi liikkua "kylillä" enää ollenkaan. Tämä on 8000 asukkaan paikkakunta, joten moni toki tuntee meidät. Hän ei voi käydä täällä kaupassa tai asioida missään, hyvä kun uskaltaa autolla ajaa kylän raitilla. Huom kyseessä ei siis ole mikään rikos tai vastaava, mutta hän ei pysty kohtaamaan täällä ihmisiä, kun pelkää että tulevat kyselemään tapahtumista jne. Miestä tuntuu häiritsevän myös että minä ja lapset liikutaan täällä normaalisti, hän kannustaa minuakin käymään kaupassa puolen tunnin matkan päässä isommassa kaupungissa. Mitä tehdä? Mulle tämä paikka on koti, vaikka en kovin monta vuotta täällä ole vielä asunutkaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ap jo avautuminen ennenkuin joku tunnistaa!
En minä häpeä. Eikä kukaan tule tunnistamaan kun samoihin tuntomerkkeihin voi laittaa tälläkin hetkellä tuhansia ihmisiä maailmassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mainetta kovin helposti menetä. Ainoastaan jos on pedofiili, alaikäisiin sekaantunut, murhan tai tapon tehnyt tai saattanut jonkun varatun naisen raskaaksi. Tuollaisia varmaan kartellaan.
Ihan riittää kuule jonkun mieleltään sairaan keksitty juoru ja loppuelämäksi olet syytettynä vaikka mitään et ole tehnyt. Kaikki uskoo kunhan paskan alullelaittaja on riittävän korkeassa asemassa. Ei ihmiset kyseenalaista kuulemiaan juoruja. Päinvastoin suuvaahdossa levittävät eteenpäin. Oikein orgasmia pidättelevät kun supisevat kahvitauoilla ja kauhistelevat. Eräälläkin paikkakunnalla miehen piti todistaa julkisesti ettei ole pantaa nilkassa kun väittivät että "linnassa se on kuule ollut kun sai ra.skattua nuoren tytön". Ihmiset on sairaita!!
AP. Muut takaa pois, koska mies ahdistuu noin pienellä paikkakunnalla.
Näinhän se on. Mies voi rakentaa 1000 siltaa ja ottaa yhden kerran suihin toiselta mieheltä. Tiedätte mistä mies sen jälkeen muistetaan. Kannattaa siis miettiä tarkkaan ottaako suihin vai ei.
Lopeta ap jo avautuminen ennenkuin joku tunnistaa!