Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nainen joka haluaisi olla kotiäiti?

Vierailija
16.01.2025 |

Siinähän se tulikin 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästeliäästi ja kekseliäs tietty täytyy olla. Ei tarvitse puolisolla olla mitkään huipputulot - 4000 kiussa käteen riittää mainiosti jos isovanhemmat edes vähän avustavat?

Vierailija
22/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tarkoitatko kotiäidillä naista, joka maksaa 50/50 kotitalouskuluista, 100% lasten kuluista sekä hoitaa siivouksen, pyykkäyksen, sisutuksen, ruuanlaiton, lastenhoidon ja kuskaukset, sosiaaliset suhteet, syntymäpäivät ja vielä tyydyttää sinut henkisesti ja seksuaalisesti?

Ainiin ja tottakai kotiäiti, joka pysyy hoikkana, virkeänä, hyväntuulisena ja huoliteltuna, sekä tottakai käy töissä kaiken tuon keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kotiäitinä viisi vuotta.

Ja olivatko elämäsi parhaat vuodet, veikkaan että olivat?

Olivat, mutta mies olikin hyvätuloinen. Sitten lapset alkoivat kasvaa, tiedätkö, ja minun piti päästä koulutustani vastaavaan työhön. Seuraava kysymys!

Vierailija
24/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos tulosi ovat sitä luokkaa, että pystyt kustantamaan kotiäitiyden ja avioehto on myös sitä luokkaa, että mahdollisen eron koittaessa naisen kotiäitiydestä johtuva tulon menetys ja työuran menetys eivät vaikuta hänen ja lasten tulevaisuuteen.

Vierailija
25/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen ajatellut Vietnamia tai Japania, suomalaiset woke h u o r  a t eivät kelpaa synnyttymään pyhää siementäni tähän maailmaan

Andy

Pystytkö sinä elättämään perheesi? Ja miksi sinä kuvittelet että kukaan vietnamilainen tai japanilainen nainen olisi sinusta kiinnostunut?

Elättämään? Eihän tuo saa elätettyä itseäänkään, ramppaa ruokajakelussa ja valittaa täällä, kun ei tullut mitään valmista sapuskaa vaan itse pitäisi noista ruoka värkätä.. ja ikääkin taitaa olla jo yl 50v, että tuskin se siittäminenkään on kovin onnistunutta enää.

Vierailija
26/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ruveta, jos rahat riittäisi. Haluaisin kotiäitinä edelleen pitää ulkonäöstä huolta ja panostaa. Mikään ei ole ilmaista 

Vierailija
27/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt 1 vuotias lapsi, toinen tulossa ja ajateltiin minun olevan kotona vielä muutaman vuoden.

Mies maksaa kaiken, itse "säästän" rahani mitä saan. Tietenkään se ei vastaa palkkatasoa, eikä eläkettä kerry. Silti tämä aika korvaamatonta ja itse haluan olla lasten kanssa.

Onneksi miehen tulot riittävät elättämään meitä. Kohta mies jää vanhempainvapaalle meidän kanssa. Pääsemme yhdessä tekemään kaikkea! Mies on paljon töissä.

Kaikilla ei ole näin onnekas tilanne, joten arvostan omaa elämääni paljon

Vierailija
28/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Koivun huvilan vierasmökistä.

Vierailija
29/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästeliäästi ja kekseliäs tietty täytyy olla. Ei tarvitse puolisolla olla mitkään huipputulot - 4000 kiussa käteen riittää mainiosti jos isovanhemmat edes vähän avustavat?

Ei, isovanhemmat ei avusta, heillä on tarvetta käyttää rahat itseensä. He kuitenkin ostavat lapsenlapsille joulu- ja synttärilahjat, se riittää. Isovanhemmat ovat jo oman osansa lasten elättämisestä hoitaneet.

30/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen vanhempien pitäisi maksaa siitä, että aikuinen ihminen eli pojan vaimo makaa kotona työttömänä? Itse en kyllä isovanhempana maksaisi penniäkään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivistä kommentointia..  minulle ainakin kelpaisi perinteinen mies, joka haluaisi elättää minut ja lapset. Luulisi, että halukkaita olisi jonoksi asti. Ei tätä tarvitse ottaa negatiivisenä asiana ja hyökkäyksenä naisten oikeuksia vastaan. Ne ketkä tykkäävät tehdä töitä tehkööt. Itse tykkään ennemmin harrastaa liikuntaa, ulkoilla ja hoitaa kotia sekä tehdä ruokaa. 

Vierailija
32/32 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mielelläni kotiäitinä muutaman vuoden jos talous kestäisi.

Olen juristi ja ihan hyvä palkka, mutta mikä jottei jos mies vaan elättäisi... Nykyään vaan aika harvalla palkka riittää siihen haluttuun elintasoon ilman molempien työpanosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi