TikTok-yhtiö aikoo estää amerikkalaisten pääsyn sovellukseen kokonaan itse
Amerikkalaisten oma TikTok-kielto olisi estänyt vain TikTok-profiilien päivittämisen mutta pääsy sovellukseen olisi sallittu.
Nyt kuitenkin TikTok itse aikoo estää amerikkalaisten pääsyn kokonaan tuohon sovellukseen ensi sunnuntaina.
Kommentit (9)
Ilmeisesti USA:n oma kielto olisi poistanut sovelluksen Applen ja Googlen sovelluskaupoista mutta ei estänyt sovelluksen käyttöä jos sovellus olisi ollut jo ladattuna. En tiedä olisiko kuitenkaan uutta sisältöä enää pystynyt lisäämään.
Nyt kun TikTok itse suunnittelee blokkaavansa kokonaa pääsyn sovellukseen, niin ties kuinka monet joille tuo sovellus on ollut ansaintakeino, ovat aika pulassa tai heidän täytyy nyt keksiä joku korvaava alusta ja siirtää sisältö nopeasti muualle, mutta ei olle olemassa ihan TikTokin kaltaista länsimaistas sovellusta lainkaan. IG Reels on vain heikko kopio.
TikTokilla on 170 miljoonaa amerikkalaista käyttäjää. Enemmän kuin se määrä ihmisiä jotka kävivät äänestämässä presidentinvaaleissa!
Jos ette liity meihin, olette meitä vastaan Amerikka. Suomalaiset, te olette tervetulleita
- Xi Jingping
Onneksi Trump tulee pian valtaan niin totalitarismi loppuu USA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Trump tulee pian valtaan niin totalitarismi loppuu USA:ssa.
😂😂😂😂
Jotta ihmiset eivät pysty keskustelemaan toistensa kanssa. Eliitti kontrolloi.
Tuolta maasta kaikki nuorison saamat älynväläykset taitavat tuon sovelluksen kautta tullakin.
Kiinahan jo tarjoutui myymään tiktoki Muskille?
Hienoa!! Toivottavasti kuri ja oikea elämä palaa takaisin. Ihmiset tarvitsevat kodin, rakkautta, käyttäytymistä ja kasvatusta.