Coop-merkin parhaimmat tuotteet?
Itse olen erittäin tyytyväinen näihin ja ostan itse aina näitä kyseiseltä merkiltä:
-kuukautissuojat
-talouspaperi
Kommentit (33)
Jäätelöpuikot, ainakin ne magnum-tyyliset mitä on 6kpl paketissa.
Jäätelö, karkit, pullat ja keksit :D
Ne naamanputsauslappuset, en nyt muista niiden nimeä tähän hätään mutta sellaisia kosteita ja tarkoitettu meikinpoistoon sekä ihan vaan naaman putsaukseen.
Coop-luomuappelsiinit. Viimein monen vuoden jälkeen löysin tänä talvena tarpeeksi isoja ja aidosti mehukkaita appelsiineja. Myönteinen yllätys.
Wc-paperi. Mutta nyt tuntuu pölyiseltä suun edessä alkaa yskittää, kun tarvisi niistääkin siihen. Änlamark voide moisture ceam 26%. Side oli ihan ok, mutta tuleeko sivuvuotoja, joku oli laittanut ne poistolaariin.
Macadamina-pähkinät, kuoritut mantelit, tacokastike. Cookiet, pieni vaniljarahkapurkki.
Vaniljarahka on ollut mukava yllätys, maistuu samalta kuin Rainbowin.
Uusimpana ihastuin Coop chilicheddar-viipaleisiin. Laitoin hampurilaisiin ja oli tosi hyvää.
Lähes kaikki on tunnettujen valmistamia. Jogurtit, piirakat ym...
Coop salmiakkipurkka 130 grammaa 1,39 :) (48% ksylitoli)
Oikea muoto on "parhaat".
Hyvä - parempi - paras -> hyvät - paremmat - parhaat.
Coopin meksikolainen laager olut on hyvä tuote.
Coop Crunchy Granola, sarjassa monta hyvää makua.
Ne paneroidut isohkot kalapalat (pakaste) jotka ostin kun piti olla kalapuikkoja, enkä jaksanut kassalla alkaa enää vahtamaankaan (kauhia jono, poispääsypaniikki)
Ei hirveen halpoja mutta hyviä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö, karkit, pullat ja keksit :D
ja kehopositiivisen elopaino oli mikä?
Kehonegatiiviinen mussuttaa taas. 😂
Tuo olisi muuten hyvä elokuvan nimi: Kehonegatiivinen ratsastaa taas, pääosassa Suomen anorektisin mies!
Ei tossa lukenut missään että mies.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tuli just mieleen, että pullukat kommentoi :D :D!
Minä, treenattu salikissa pidän siitä salmiakkipurkasta (xylitol) ;)
😂 mutta korvien välissä sulle heiluu vaan kusi.
Coop kanelitäytepitko. Puoliso sitä toi ja ajattelin, mitä halpaa jauhoista paskapullaa se nyt toi, mutta olikin positiivinen yllätys sillä rintamalla.