Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verojen jälkeen jää 2300!

Vierailija
15.01.2025 |

Raadan pitkää päivää, eikä käteen jää mitään. Ei voi enää matkustaa tai säästää. Hullun hommaa tämä työssäkäynti. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, kyllä mä onnistun tuolla ja  vähemmälläkin sekä matkustamaan että säästämään. Älä hölvää kaikkea niin onnistut sinäkin.

Vierailija
2/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista matematiikka jos 2300 e = ei mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran jää käteen. Brutto 2963€/kk netto 2300€/kk

T. Tk- eläkeläinen 53v. 

Vierailija
4/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää kaksi tonnia enemmän mutta se kaikki jää säästöön yhtään yrittämättä. Harrastan kaikenlaista ja teen vähintään neljä ulkomaan matkaa vuodessa. Mihin onnistut hävittämään tuollaisen rahasumman jos ei riitä?

Vierailija
5/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hommaa. Mulla 3600e brutosta jää käteen 2500 netto, josta tonni menee kuussa pakollisiin menoihin (vuokra, sähkö, puhelin+netti, opintolainan lyhennys) ja kyllä siitä jäljellejäävästä 1500e:stä vielä ruoka/hygienia/ym jälkeen jää säästöön ihan kivasti vaikka välillä tulee rilluteltuakin. 

Vierailija
6/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile rahankäyttösi ärkevyttä Itsellei jää nettona 904,40€/ kk ja pärjään silti. Matkailenkin roskakatoksiin usein. Niistä löytää hyviä ruuanjämiä, joskus vaatteitakin. Otat nyt vain itseäsi niskasta kiinni ja menet parempiin töihi jos tarve lisärahaan.

Vierailija
7/7 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käteen jäävä osuus on vaihdellut työpaikasta riippun 1600-1900 € välillä ja hyvin olen pärjännyt, on kertynyt tavaraa yli tarpeen ja matkusteltuakin tuli silloin kun töitä oli tarjolla.