Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsinnässä urosmarsu astutuslainaan

Vierailija
15.01.2025 |

Moikka, tämä ei todennäköisesti ole paras kanava tähän käyttötarkoitukseen mutta kokeillaan.(Jos tulee mieleen mistä olisi hyvä kysellä niin vinkatkaa) 

Minulla on suunnitteilla teettää poikue yhdellä marsuistani ja nyt olisi hakusessa hänelle urosmarsu lainaan astutuksen ajaksi(muutamasta päivästä viikkoon). Kyseinen marsu on musta englanning crest, ikää noin 7kk ja ulkomuodoltaan ihanteellinen emäksi. Tämänhetkinen marsulaumani koostuu vain naaraista plus yksi kastroitu uros enkä haluaisi hankkia urosmarsua vain kasvatustarkoitusta varten. Urosmarsun värin ja turkin tyylin suhteen olen suhteellisen avoin. Ainoa toive on ettei marsu ole pitkäkarvainen. Muutoin marsun tulee tottakai olla terve ja muutenkin hyvässä kunnossa ilman jalostusta haittaavia piirteitä. Astutuslainaan luovutettavasta marsusta korvaan omistajalle 70€ tai onnistuneesta poikueesta yhden poikasen(varauksena että poikasia syntyy enemmän kuin yksi). 

Asun pohjois-savon alueella ja olen valmis hoitamaan kaikki kuljetukset kumpaankin suuntaan. Minulla on 14 vuoden kokemus marsuista lemmikkinä ja tarjoan marsulle täyden hoidon ja huolenpidon mitä se tarvitsee luonani viettämänään aikana. Kerron myös mielelläni enemmän itsestäni ja marsuhistoriastani jos olet kiinnostunut. 

Jos siis tuntuu, että kotonasi majaileva urosmarsu olisi sopiva match, ilmoita kiinnostuksesi niin jutellaan lisää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla