Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua masennukseen yksityiseltä psykiatrilta?

Vierailija
01.03.2007 |

Tuntuu että olen masentunut ja tarvitsisin apua. Oeln tällä hetkellä 3. vuotta psykoterapiassa, mutta terapeuttini on psykologi eikä voi määrätä lääkkeitä. Luulen myös, että tarvitsisin jonkun muun näkemystä tilanteeseeni, en koe terapeuttiani kovin läheiseksi.

Paljon maksaa pääkaupunkiseudulla yksityinen paykiatri? Paljon saa Kelalta takaisin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kärsin masennuksesta. Ensin kävin kunnallisella lääkärillä ja se vaan otti labrakokeita (epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa) ja kun testit oli jokseenkin normaalit ilmoitti että olet terve kiitos ja näkemiin! Kunnallisen puolen psykologilla kävin myös ja hänen kanssa ei oikeen hyvin mennyt. Lopulta mies vei mut yksityiselle ja soitti ensin aikaa psykiatrille, mutta sinne jonot on aika pitkät. Ajanvarauksessa sanoivat että yleislääkärille pääsee heti ja mies tilasi ajan sinne. Lääkäri oli tosi mukava ja sain lääkkeet ja olen käyny hänen luona nyt muutaman kerran " kontrollissa" . Mä olin yllättynyt ettei se lääkäri maksanu maltaita. Muistaakseni alle 40¿ oli käynti ja siitä olis jo kelan korvaus otettu. Ja pk-seudulla kävin.

Luulen että psykiatri saattaa maksaa sen 70¿ käynti vai onko se erikoislääkärin maksu jopa 75¿. Suosittelen kyllä ihan yleislääkäriä ensin. Hänkin pystyy kuitenkin tilanteet katsomaan ja siirtämään sitten psykiatrille jos hän ei voi auttaa. Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi